sobota, 5 listopada 2016

Budyń z herbatą matcha o smaku ananasowym (bezglutenowy) Amylon : recenzja

Cześć ! :)

Jakiś czas temu pisałam Wam o nowo podjętej współpracy z firmą Biogo. W ramach współpracy mogłam sobie wybrać produkty, które chciałabym przetestować i opisać na blogu. Starałam się dodać do koszyka różnego rodzaju produkty: suplementy, produkty do włosów oraz produkty spożywcze.

Jak tylko otrzymałam przesyłkę wiedziałam, że pierwszym produktem, który przetestuje będzie właśnie budyń z herbatą matcha o smaku ananasowym (bezglutenowy) firmy Amylon. Strasznie ciekawił mnie jego smak, bo tak jak pewnie większość z Was jadłam tylko i wyłącznie standardowe smaki oferowane na sklepowych półkach. Czy mi posmakował? Przekonajcie się sami - zapraszam na recenzję !



Opis Producenta:

Wegański, bezglutenowy budyń ananasowy z dodatkiem zielonej herbaty matcha ucieszy każdego łasucha. Wyśmienity na zimno i gorąco. Do przyrządzania z mlekiem lub dowolnym napojem roślinnym. Idealny na deser, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

Sposób przygotowania: Z ½ l zimnego mleka (1,5% tłuszczu) odlać ½ szklanki. Do pozostałego mleka dodać 2 łyżki cukru (40 g) i pozostawić do zagotowania. Do ½ szklanki mleka wsypać zawartość torebki i dobrze wymieszać. Do gotującego się mleka wlać rozrobiony z mlekiem budyń, mieszając do zgęstnienia. Gotowy budyń jest przeznaczony do szybkiego zużycia.

Składniki: skrobia kukurydziana*, zielona herbata Matcha* 5%, naturalny aromat ananasowy (*certyfikowany składnik ekologiczny)

WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 g
Wartość energetyczna: 290 kJ / 69 kcal;
Tłuszcz: 1,4 g;
w tym kwasy nasycone: 0,9 g;
Węglowodany: 11 g;
w tym cukry: 4,0 g;
Białko: 3,0 g;
Sól: 0,09 g



Moja opinia:

Muszę przyznać, że pierwszy raz miałam styczność z budyniem innym niż czekoladowy czy waniliowy. Sięgałam zawsze po tradycyjne smaki, bo wiedziałam, że mi odpowiadają i chyba bałam się spróbować czegoś nowego? Sama nie wiem.

Przeglądając bogatą ofertę sklepu Biogo.pl od razu wpadł mi w oko Budyń z zieloną herbatą Matcha o smaku ananasowym. I już z góry wiedziałam, że musi on znaleźć się w moim koszyku oraz że będzie pierwszym produktem, który przetestuję - i tak też się stało :) 





Co do samego budyniu - jest naprawdę pyszny ! Podczas mieszania proszku z zimnym mlekiem czuć przepiękny zapach. Smak jest niespotykany, taki dziwny, ale w tą dobrą stronę. Czuć wyraźną nutę ananasa. Naprawdę nie spodziewałam się, że inny smak niż czekoladowy może mi tak bardzo przypaść do gustu. Z ręką na sercu od momentu pierwszej łyżki budyń trafił do moich ulubieńców. Z pewnością nie skończy się na jednym zjedzonym opakowaniu ;) 

Uważam również, że może być świetnym deserem bądź przystawką dla gości. Sam jego niespotykany zielonkawy kolor i smak może pozytywnie zdziwić nie jednego waszego gościa. 


Na stronie Biogo.pl budyń kosztuje 3,60 zł/40 g, także wchodźcie i zamawiajcie, bo warto ! :) W ofercie dostępne są również inne smaki, klasyczne - czekoladowy oraz waniliowy, a także morelowy czy truskawkowy, jednym słowem dla każdego coś dobrego ! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D