wtorek, 2 października 2018

Perfumowana mgiełka do ciała Avon Aquavibe Love Now: recenzja

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją perfumowanej mgiełki do ciała z Avon, która całkiem niedawno pojawiła się w katalogach. 

Co pisze o niej producent? Zobaczcie ...

Otul swoją skórę zalotnym zapachem Aquavibe Love Now i rozkoszuj się przyjemnym orzeźwieniem.
  • lekka, aromatyczna mgiełka
  • idealna do przyjemnego odświeżenia skóry
  • z nutami Aquavibe Love Now

Kategoria: kwiatowo-drzewna

Główne nuty zapachowe: świeża gruszka, truskawka, bursztyn


Co może dla Ciebie zrobić nasz kosmetyk?

Przypomnij sobie to przyjemne uczucie, gdy morska bryza otula Twoją nagrzaną słońcem skórę. Czujesz, jak subtelnie chłodzi ją, przynosząc ulgę i ukojenie. Tak właśnie działa nasza mgiełka do ciała. Tę delikatną bryzę wzbogaciliśmy pełnymi uroku nutami kobiecego zapachu Aquavibe Love Now. Mgiełka utrzyma swój aromat na Twojej skórze, nie pozostawiając żadnych śladów. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.


Jak pachnie?

Aquavibe Love Now to radosna i zalotna kompozycja pełna soczystych nut gruszki, pomarańczy i słodkich truskawek. Otulają je romantyczny akcent kwiatu Neroli i ciepłe połączenie przejrzystego bursztynu z piżmem.


Jak stosować?

Rozpyl mgiełkę na całej powierzchni ciała.


Moja opinia: 

Zdecydowanie uwielbiam mgiełki z AVONU. Od lat używam, chyba wszystkim znajome - plastikowe mgiełki z serii Avon Naturals. Są niezawodne zarówno w lato dla odświeżenia, jak i zimą. Zawsze jednak staram się zamawiać coś nowego i tak też było tym razem. Postanowiłam wypróbować, a co mi tam... ;))

Zapach mgiełki jest delikatny i słodki. Nie podrażnia jednak nosa i nie uczula skóry. Utrzymuje się dość długo. Mgiełka jest łatwo dostępna i niedroga. Wystarczy kilka psiknięć,aby czuć się orzeźwiająco i świeżo! Atomizer nie zacina się, a mgiełkę można bez problemu zabrać ze sobą wszędzie, na letnie dni sprawdza się idealnie :D Zdecydowanie mogę polecić. Z pewnością przetestuję jeszcze resztę zapachów z tej serii.


Niebawem kolejne recenzje ... :)

30 komentarzy:

  1. Fajna mgiełka, choć pod względem trwałości zapachu nie wychodzi dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem przekonana do mgiełek Avonu

    OdpowiedzUsuń
  3. avon to marka sama w sobie, lubiłam je! zapraszam do obejrzenia kosmetyków https://www.pro-sprzet.pl/category/kosmetyki-do-wlosow - zobaczcie ich działanie, i ich recenzje, klientki są w niebo wzięte, polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Znasz stronę https://ingrandire-il-pene.com/ ? Tam też można znaleźć recezje kosmetyków, czy nawet rożnego rodzaju suplementow :) Ja bardzo lubię tam zaglądać, zawsze dowiem się czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś mgiełek. Lubiłam je mieć w torebce jak miałam aktywny dzień, a były duże upały. Dawały trochę odświeżenia i chwilowe wrażenie chłodu. Teraz już mam przy sobie jedynie perfumy. Podzielę się z wami moim ulubionym od niedawna zapachem Hypnotic Poison od Diora https://perfumy.pl/product-pol-3135-Dior-Hypnotic-Poison-Eau-de-Parfum-woda-perfumowana-100-ml.html Dodaje mi energii na cały dzień i dużej dawki wiary w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie mgiełki na ciepłe, letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten produkt to coś dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis, kosmetyki wyglądają bardzo profesjonalnie. Ja zapraszam do obejrzenie również tego https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/lifestyle-wiadomosci/internetowy-sklep-fryzjerski-twoje-nowe-miejsce-zakupów/ar-AAL3jfu - sporo fajny rzeczy do włosów i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie napisana recenzja, super wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja! Bardzo lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny z produktów który mam chęć wypróbować osobiście

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt godny uwagi. Chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyborem jest odpowiednik carolina herrera good girl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele osób ceni sobie kosmetyki tej firmy. Ciekawy jest ten wpis.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D