wtorek, 1 listopada 2016

Przesyłka od Meglio

Cześć !

Kilka dni temu przyszła do mnie paczuszka od firmy Meglio, w której znajdowały się trzy produkty do przetestowania: odtłuszczacz uniwersalny, żel do wc oraz mleczko czyszczące do urządzeń sanitarnych. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat produktów tej firmy, także mam nadzieję, że moja opinia nie będzie różnić się od pozostałych. 


Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 750 ML

NOWY ŚRODEK CZYSZCZĄCY O DUŻEJ KONCENTRACJI, OWOC NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANYCH BADAŃ NAUKOWYCH MOŻE MIEĆ ZASTOSOWANIE W KAŻDYM MIEJSCU W DOMU I W PRACY.


Meglio WC Gel 750 ML

SPECJALNY ŚRODEK DO WC. USUWA WSZYSTKIE OSADY I KAMIEŃ WAPIENNY. OTWORZYĆ PRZYCISKAJĄC NAKRĘTKĘ I ODKRĘCAĆ W KIERUNKU PRZECIWNYM DO WSKAZÓWEK ZEGARA. APLIKATOREM POLAĆ MUSZLĘ KLOZETOWĄ I POZOSTAWIĆ NA MINIMUM 2 GODZINY LUB NA CAŁĄ NOC.


Meglio Crema 500 ML

MLECZKO CZYSZCZĄCE DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH. SPOSÓB UŻYCIA: NAŁOŻYĆ KREM NA CZYSZCZONĄ POWIERZCHNIĘ, LEKKO PRZETRZEĆ ŚCIERECZKĄ I SPŁUKAĆ WODĄ.



Meglio to gama produktów o najwyższej jakości, jako nieliczna w branży udowodniła, że jakość broni się sama. Bardzo dobre opinie użytkowników świadczą o fenomenie i popularności produktów, bowiem po każdy z nich, a zwłaszcza po odtłuszczacz uniwersalny Meglio Sgrassatore klienci chętnie sięgają.




Pełną ofertę produktów Meglio możecie zobaczyć tutaj. A ja standardowo zabieram się za testowanie ! :)

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D