wtorek, 8 listopada 2016

Rapidex - Peeling z morskimi substancjami czynnymi w aplikatorze: recenzja

Cześć !

Jakiś czas temu załapałam się do testowania Peelingu Rapidex z morskimi substancjami czynnymi. Poczytałam troszkę o tym produkcie na stronie producenta Repechage Polska, ponieważ nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie i produkcie i muszę przyznać, że zarówno opis jak i obietnice Producenta bardzo mnie zaciekawiły. Po krótkim czasie otrzymałam 5 aplikatorów do testowania. Zapraszam na recenzję !


Co mówi Producent ?

Peeling Rapidex® z morskimi substancjami czynnymi usuwa martwe komórki naskórka i pozostawiając skórę młodszą, gładszą, czystą i rozjaśnioną. Zawiera kwasy owocowe i substancje czynne pozyskiwane z planktonu. Aplikator gwarantuje bezpieczny i wydajny program dawkowania dla skóry, która cierpi przez nagromadzenie martwych komórek w wyniku podróżowania, wystawienia na działanie promieni słonecznych, nagromadzenia się łoju/trądziku lub starzenia.

Główny składnik: Codiavelane – aktywna cząsteczka pochodząca z algi Codium Coralina delikatnie usuwa martwy naskórek i nawilża skórę pomagając zredukować drobne zmarszczki, plamy starcze i inne obszary dotknięte hiperpigmentacją. To, czego doświadczysz, to wygląd i uczucie zdecydowanie gładszej, jaśniejszej i bardziej miękkiej skóry.

Sposób działania: Aby uzyskać maksymalne rezultaty, stosuj przez 14 dni lub zgodnie z zaleceniami. Po wieczornym oczyszczeniu skóry odkręć aplikator, zdejmij nasączony wacik i nałóż równomiernie na oczyszczoną skórę twarzy, szyi lub wierzchu dłoni. Omijaj okolice oczu i błony śluzowe. Wyrzucaj aplikator po każdym użyciu. 

Skład: Laminaria Digitata, Ascophyllum Nodosum, Kwas mlekowy, Kwas glikolowy, Kwasy owocowe, Ekstrakt z zielonej herbaty, Olej z pestek winogron, Olej linolenowy pozyskiwany z oleju z pestek winogron.

Cena: 199 zł / opakowanie (14 aplikatorów)




Podejmij 14 dniowe wyzwanie z Repechage i ciesz się zdrową, gładką i jaśniejszą skórą! Wypróbuj profesjonalny produkt, znany z gabinetów kosmetycznych – hit na rynku w USA. Kwasy owocowe zawarte w peelingu Rapidex®gwarantują piękną, zdrową i promienistą cerę każdego dnia:
  • delikatnie złuszczają martwy naskórek odsłaniając tym samym jaśniejszą skórę,
  • nawilżają skórę, dzięki czemu skóra wygląda zdrowiej,
  • zwiększają napięcie i elastyczność skóry, poprzez stymulowanie procesów naprawczych w skórze,
  • przy cerze suchej lub łuszczącej się skórze peeling zapewnia naturalne nawilżenie poprzez zatrzymanie wody w naskórku,
  • przy cerze tłustej i problematycznej peeling zapobiega występowaniu wykwitów trądzikowych, oczyszcza i zwęża pory skóry,
  • jest doskonały także dla trądziku dorosłych,
  • mężczyźni stosujący Rapidex® doświadczą bardziej komfortowego uczucia po goleniu, ponieważ peeling wygładzi skórę i złagodzi włosy zarostu,
  • używając peelingu na dłonie z plamami zredukuje się hiperpigmentacja,
  • Rapidex® wygładza drobne zmarszczki,
  • dla większości pacjentów (cera sucha, dojrzała, tłusta, mieszana, trądzikowa, zanieczyszczona, palacza),
  • ma szerokie spektrum zastosowania: twarz, szyja, dekolt, dłonie, plecy, rogowacenie okołomieszkowe, łokcie, kolana.

Moja opinia:

Na wstępie powiem, że 5 aplikatorów peelingu Rapidex, które otrzymałam do przetestowania podarowałam mojej mamie. Z racji tego, że ma już prawie 50 lat pojawiły się już u niej plamki starcze na dłoniach i dekolcie - w małej ilości, ale jednak, ponadto mama posiada bardzo suchą skórę, dlatego też stwierdziłam, że taka kuracja z pewnością przyda się jej bardziej niż mi. 

Po 5 dniach systematycznego stosowania produktu przeprowadziłam z mamą krótki "wywiad", odnośnie jej wrażeń po zastosowaniu peelingu.

Jak możecie dowiedzieć się od Producenta, kuracja powinna trwać 14 dni, my dostałyśmy do przetestowania tylko 5 aplikatorów, zatem wiadomo, że po kilku dniach efekty nie będą aż tak spektakularne, jak po dwóch tygodniach stosowania. 



Co zatem powiedziała moja mama ? - "Świetny produkt na jesienne, chłodne wieczory. Mam bardzo suchą skórą, nie tylko na twarzy, ale również na dłoniach, nogach czy dekolcie. Po kilku dniach stosowania zauważyłam naprawdę sporą poprawę, skóra nabrała blasku, stała się bardziej rozjaśniona i co najważniejsze nawilżona. Przebarwienia na twarzy i plamki starcze na dłoniach i dekolcie stały się odrobinę mniej widoczne, tak jakby lekko się rozjaśniły. Aplikacja bardzo prosta i szybka a produkt wydajny - jeden aplikator bez problemu starczył mi na pokrycie całej twarzy, szyi, dekoltu oraz plamek na dłoniach. Ponadto nie odczułam żadnych negatywnych skutków. Sądzę, że po pełnej, 14-dniowej kuracji efekty byłyby naprawdę powalające ! Bardzo możliwe, że kiedyś skuszę się na całe opakowanie produktu."



Tak jak widzicie, moja mama jest bardzo zadowolona z efektów. Mimo tego, że stosowała produkt tylko przez 5 dni, a nie przez okres całego trwania kuracji (14 dni) już zauważyła różnicę. Peeling z morskimi substancjami czynnymi Rapidex możecie kupić tutaj

Zachęcam Was również do zajrzenia na stronę internetową Repechage Polska, aby zapoznać się z ich pełną ofertą produktów.


2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym produkcie. Sama stosuję serum na noc LIQ CG z kwasem glikolowym. Ma świetne działanie złuszczające. Moja cera jest po nim gładka i znacznie lepiej wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym, ale chętnie wypróbuje. Mam spore problemy z cerą
    https://kazaro.pl/k/10/fotele-kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D