poniedziałek, 10 lipca 2017

Splat Professional MEDICAL HERBS oraz Splat Special EXTREME WHITE: czyli recenzja wyjątkowych past do zębów

Cześć Wszystkim ! 
Wybaczcie moją ostatnią, dość długą nieobecność. Obiecuję, że niebawem się poprawię i wrócę do Was na stałe! ;) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch past do zębów Splat Professional MEDICAL HERBS oraz Splat Special EXTREME WHITE, które otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Red-Pharma.


Pasta SPLAT Medical Herbs jest doskonałą propozycją dla osób, które zmagają się z problemami z dziąsłami - podrażnieniami czy krwawieniem podczas szczotkowania. Pasta działa przeciwzapalnie na dziąsła oraz antybakteryjnie na całą jamę ustną. W ten sposób utrzymanie higieny jamy ustnej na odpowiednim poziomie staje się łatwiejsze. 

Jej podstawowymi, aktywnie działającym składnikami, są ekstrakty z szałwii, rumianku oraz głogu. Składniki te są odpowiedzialne za powstrzymywanie krwawienia oraz działają przeciwzapalnie i kojąco na dziąsła.

Pasta została wzbogacona olejkiem z geranium i wyciągiem z rokitnika ałtajskiego, które działają regenerująco i antybakteryjnie na błony śluzowe jamy ustnej.

Mleczan sodu wraz z jonami fluorkowymi pozwala wzmacniać szkliwo oraz działa przeciwpróchniczo. Regularne używanie pasty Medical Herbs pomaga utrzymać dziąsła i błony śluzowe bez krwawienia i podrażnień.

Cena: ok. 16 zł/100 ml



Oprócz funkcji remineralizującej, pasta do zębów Medical Herbs bezpiecznie rozjaśnia szkliwo za pośrednictwem opatentowanej technologii Sp. White System; wybielanie polega na początkowym zmiękczeniu znajdującego się na zębach nalotu białkowego, a następnie rozpuszczeniu go, przez co dostęp aktywnych składników do szkliwa jest znacznie prostszy. Zaokrąglone cząsteczki Polidonu (opatentowany zestaw naturalnych składników, z których głównym elementem jest wyciąg z owocu papai) delikatnie polerują szkliwo zębów, co daje wyraźny efekt rozjaśnienia oraz wysokiego połysku, bez ścierania szkliwa. Wszystkie pasty z serii SPLAT Professional oraz SPLAT Special opierają się na innowacyjnym systemie SP White System, przy czym są odpowiednie nawet dla osób dotkniętych problemem nadwrażliwości zębów, ponieważ składniki wybielające nie ścierają szkliwa, co prowadzi do jego uszkodzenia, tylko delikatnie polerują jego powierzchnię i przywracają naturalną biel Twojego uśmiechu.



Moja opinia:

Pasta Medical Herbs, jak większość past, znajduje się w zakręcanej tubie o pojemności 100 ml. Produkt dodatkowo, po odkręceniu zakrętki zabezpieczony jest sreberkiem, dzięki czemu mamy pewność, że jest nowy, nie był wcześniej używany czy też wyciskany i dotykany przez inną osobę. 

Pasta ma wyrazisty, mocno zielony kolor i bardzo ładny, delikatnie miętowy zapach. Konsystencja żelowa, bardzo fajna - zbita , dzięki czemu pasta nie spływa nam ze szczoteczki. 

Pasta Medical Herbs działa przeciwzapalnie na dziąsła oraz antybakteryjnie na całą jamę ustną. Już po kilku myciach zdecydowanie dziąsła mniej krwawią i są mniej zaczerwienione. Polecam ją w szczególności właśnie tym osobom, które borykają się z problemem krwawiących dziąseł.






Kilka słów o tym dlaczego SPLAT jest tak szczególny, prawdziwie wyjątkowy

Marka SPLAT rozpoczęła działalność w 1992r. Dzięki swoim założeniom, determinacji i dynamicznemu rozwojowi prędko uzyskała pierwsze miejsce wśród producentów w Rosji. Wkrótce pasty SPLAT dotarły do innych państw, gdzie równie szybko zyskały szeroką grupę wiernych zwolenników. To, co szczególnie wyróżnia tę markę od pozostałych to fakt, że swój sukces zawdzięcza tylko i wyłącznie propozycją znakomitego produktu. Konsekwentnym założeniem producenta jest inwestycja w jakość komponentów,rezygnując przy tym z drogich reklam, zgodnie z myślą, że dobry produkt obroni się sam. W zamian za to świadomie mogą zaproponować swoim odbiorcom znakomite jakościowo pasty w przyzwoitej jak na swoje walory cenie. I słusznie, na dzień dzisiejszy sprzedaż past sięga 6 mln sztuk miesięcznie.

Fenomenem marki jest innowacyjność, opierająca się na sprawdzonych patentach, polegających na doborze wyselekcjonowanych komponentów pochodzenia naturalnego, szczegółowo dobieranych i sprowadzanych z rejonów Europy Zachodniej. Ich receptury są wyjątkowe i skomplikowane, zawsze naturalne, uwolnione od wszelkich agresywnych składników, pozbawione sztucznych barwników.Przepiękne kolory i smak osiągają dzięki zawartości ekstraktów z ziół takich jak: lawenda, bergenia, zielona herbata, aloes, węgiel z brzozy karelskiej, stewii, spiruliny, wanilii, chili i innych.

Każda z past została stworzona tak, aby dotrzeć do potrzeb najbardziej wymagającego użytkownika. Wśród szerokiej linii produktów SPLAT znajdziemy pasty: remineralizujące szkliwo zębów, wybielające, poprawiające ukrwienie dziąseł, regenerujące podrażnione dziąsła, działające kompleksowo, łagodząco, przeciwzapalnie, oczyszczająco i odświeżająco. Ponadto warto podkreślić, że smaki, zapachy i kolory past są zachwycające, pobudzają zmysły i spełniają najśmielsze oczekiwania. Każda z past ma swoje działanie wybielające, wzmacniające, antybakteryjne i przeciwpróchnicze. Cała reszta pozostaje do odkrycia i wypróbowania przez Was samych, indywidualnie, według własnych potrzeb, pragnień i marzeń.



Innowacyjna wybielająca pasta do zębów EXTREME WHITE, stworzona specjalnie do intensywnego wybielania szkliwa, bez konieczności wizyty u specjalisty. Dzięki zawartości mikrogranulek nadtlenku karbamidu oraz formule wybielającej SP. WHITE SYSTEM®, pasta wybiela zęby nawet o dwa tony już w ciągu czterech tygodni codziennego stosowania.

Składniki aktywne:

- nadtlenek karbamidu w postaci mikrogranulek - wnika w głąb szkliwa i zębiny, dzięki czemu utlenieniu ulegają przebarwienia zlokalizowane w strukturze zęba;
- papaina - naturalny składnik pozyskiwany z drzewa melonowego (papai); rozszczepia wiązania peptydowe białka wchodzącego w skład płytki nazębnej i w rezultacie ułatwia jej usunięcie;
- Polydon® - opatentowany zestaw składników, który wspomaga rozpuszczanie białka w płytce nazębnej, eliminuje toksyny, wspomaga usuwanie osadów z tytoniu, kawy, herbaty;
- fluorek sodu - skutecznie chroni przed próchnicą.

Cena: ok. 30 zł/ 75 ml




Stosowanie pasty Extreme White jest bezpieczne do użytku samodzielnego, ponieważ zawartość nadtlenku karbamidu nie przekracza minimalnego stężenia roboczego 0,1%. Niemniej, w pojedynczych przypadkach, składnik ten może przyczynić się do zwiększenia wrażliwości zębów. W celu uniknięcia takiego działania, zalecamy stosowanie EXTREME WHITE na przemian z pastami wzmacniającymi szkliwo (np. SPLAT BIOCALCIUM; oferujemy również gotowy zestaw past Extreme White + Biocalcium).

Skład pasty: Splat Extreme White 75ml: Sorbitol, Hydrated Silica, Aqua, PEG-8, PEG-200(and) Urea, Peroxide (and) Hydrogenate Triglyceride (and) Lecithin, Sodium Laurtl Sulfate, Aroma Xanthan Gum, PVP, Sodium Fluoride, Sodium Methylparaben, Sodium Fluoride, Sodium Methylparaben,Sodium Saccharin, Papain, limonene, CI 16255, Fluoride content - 0,05% (500 ppm)




Moja opinia:

Pasta Extreme White, jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie wybielić nasze zęby i sprawić, aby nasz uśmiech był wyjątkowy i olśniewający. I już na samym początku muszę przyznać, że w 100% się z tym zgadzam i jestem ogromnie zadowolona z efektów, jakie na chwilę obecną przyniosło mi stosowanie właśnie tej pasty. 

Pasta ma bardzo fajne, wyczuwalne granulki, które mam wrażenie - jeszcze dokładniej czyszczą nasze zęby. Smak oraz zapach ma bardzo delikatny, przyjemny. Kolor, również jak w przypadku poprzedniej pasty - nietypowy, bo wpadający w róż. Produkt naprawdę świetnie czyści zęby i widocznie je wybiela. Warto przeznaczyć 30 zł dla takiego efektu !


Już niedługo zapraszam na recenzję kolejnych dwóch past firmy Splat.




1 komentarz:

  1. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z ich działania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D