poniedziałek, 7 listopada 2016

Kosmetyki od Zakręcona Kółko ze spotkania blogerek w Rybniku + recenzja L'biotica BIOVAX GLAMOUR PEARL

Cześć ! :)

24 września odbyło się spotkanie blogerek w Rybniku, w którym miałam wziąć udział, jednak w ostatniej chwili musiałam odwołać swoją obecność :< Bardzo żałuję, że nie mogło mnie na nim być, tym bardziej, że do Rybnika nie mam aż tak daleko. Ale oczywiście wszystko nadrobiłam czytając relacje od dziewczyn. 

Kilka dni później odezwała się do mnie jedna z organizatorek spotkania - Iza z bloga zakrecone-kolko z zapytaniem czy chciałabym przetestować kosmetyki, które otrzymały uczestniczki w ramach spotkania i podzielić się wrażeniami o nich. Bardzo ucieszyłam się na tę wiadomość i jeszcze raz chciałam podziękować za fatygę związaną z wysyłką paczuszki :) Zobaczcie co znajdowało się w środku. 






Jestem mega zadowolona z paczuszki i z kosmetyków znajdujących się w niej, tym bardziej, że jeszcze żadnego z tych produktów nie miałam okazji wcześniej testować. Oczywiście odkąd tylko dostałam paczuszkę wszystkie kosmetyki testuję, abym mogła dla Was zrobić recenzję. Pierwszym produktem ze spotkania, który zrecenzuje jest L'biotica Biovax Glamour Pearl.


L'biotica BIOVAX GLAMOUR PEARL: recenzja



Co mówi Producent?

Biovax® Pearl to doskonała kompozycja złożona z morskich skarbów: kosztownych pereł i czystego kolagenu. Doskonała do każdego typu włosów.  Efekt na włosach:
- odbudowa i intensywna regeneracja włosów
- włosy wygładzone i aksamitne w dotyku
- szlachetny, perłowy blask

Proteiny Perłowe – perły to jedna z największych tajemnic ukrytych w głębinach wód. Proteiny, z których są zbudowane, w niezwykły sposób przypominają naturalną keratynę, obecną we włosach: dzięki temu pielęgnują i odbudowują włosy, nadając im przepiękny, perłowy blask. 

Kolagen morski – naturalnie pozyskiwane białko, tworzy na włosach swoistą warstwę ochronną, która wspaniale wygładza, chroni i utrzymuje odpowiednie nawilżenie. Nadaje włosom elastyczność i aksamitny chwyt. Zwiększa ich objętość i odbudowuje naruszoną strukturę, przywracając im naturalną gładkość. 

Sposób użycia: Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy. 
Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.

Cena: ok. 17 zł/125 ml




 Moja opinia:

Maska zamknięta jest w małej, plastikowej buteleczce, o pojemności 125 ml. Zakręcana wygodną zakrętką. Ma przepiękny zapach, który czuć od razu po odkręceniu pokrywki. Maska ma kremowy kolor z dodatkiem opalizujących perełek

Bardzo dobrze aplikuje się nią na włosy, zwarta, kremowa konsystencja sprawia, że maska nie spływa nam między palcami. 

Włosy po użyciu maski są ładnie wygładzone, nie puszą się. Systematyczne stosowanie poprawia kondycję włosów, sprawia, że są bardziej odżywione i zdrowsze. Ponadto maska nie obciąża włosów, nie podrażnia oraz nie powoduje powstawania łupieżu. Mogłaby mieć tylko troszeczkę większą pojemność - ale ogólnie oceniam ją na 5+, naprawdę jest to bardzo dobra maska !



Miałyście już kiedyś maski Biovax? Jak je oceniacie? 
Na stronie internetowej L'biotica możecie zapoznać się z całą gamą produktów :)


7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś maski Biovaxu i świetnie się u mnie sprawdzały, lecz było to kilka lat temu :) Teraz bardzo kuszą mnie ich nowości :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, że dostałaś mimo nieobecności paczuszkę <3. Ja niesety mam złe wspomnienia z marką biovax :D Kiedyś napisali do mnie w sprawie współpracy, i wysłali mi listę linków do stron "urodowych" na których miałam napisać o maskach, że są cudowne i dopiero jak bym napisała na tych forach takie pochlebne opinie o bym dostała w zamian maski do testowania :P Kłamcy :)
    ps. obserwuję Twój blog jużz dawno! :)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że maska tak dobrze się u Ciebie spisuje. :) Mam nadzieję, że reszta też okaże się dobra. :) Również żałuję, że nie mogłaś się zjawić na spotkaniu. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra maska, która poprawiła skręt moich włosów. Włosy po niej są odżywione, błyszczące i zdrowe. Jest bardzo wydajna, łatwo ją zabrać w podróż dzięki poręcznemu opakowaniu. Można ją dorwać w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis, chętnie poczytam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadzwyczaj przydatny artykuł! Rzadko widuje się tak porządne, praktyczne wpisy zaprezentowane w tak osiągalnej formie. Bez wątpienia sprawdzę jeszcze kolejne - dawno nie miałem takiej radości z czytania czegoś.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D