środa, 28 stycznia 2015

Green Pharmacy - płyn micelarny 3w1 Owies

Firma Green Pharmacy jakiś czas temu na rynek wprowadziła nowość, a dokładniej płyny micelarne w wersji owies bądź rumianek. Powiem szczerze, że moim zdaniem właśnie takiego produktu w asortymencie im brakowało. Po dość długim okresie testowania mogę Wam już o nich co nieco poopowiadać. Zatem zapraszam na post!


Opis producenta: 
Bezzapachowy. Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża. Do codziennej pielęgnacji. Wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa i nawilżającym pantenolem. Łagodzi podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu.
Dla cery delikatnej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień, wymagającej regeneracji.
Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate-20, Maltooligosyl, Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Propylene Glycol, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium Edta, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate

Cena: 500ml/ około 12zł



Moja opinia: Powiem szczerze, że początkowo byłam dość zaszokowana, gdy na półce sklepowej zobaczyłam płyn micelarny z firmy Green Pharmacy. Zaciekawiona jego działaniem i zapewnieniami Pani z drogerii postanowiłam wypróbować tę nowość. Zacznijmy od opakowania: opakowanie jest w miarę poręczne, chociaż do moich ulubionych nie należy, płyn z racji tego, że jest bardzo duży (kupiłam większą wersję) przelałam do mniejszej buteleczki z dozownikiem, dzięki czemu użytkowanie jest o wiele łatwiejsze. Szata graficzna przypomina dość kosmetyki naturalne, jest ładna i przejrzysta. Płyn bardzo dobrze radzi sobie z makijażem. Nie wymaga tarcia, nie rozmazuje oka, nie pieni się, nie podrażnia. Jest bardzo wydajny no i tani. Plusem jest to, że nie ma zapachu, co w przypadku kosmetyków do usuwania makijażu, w szczególności oczu jest ważne. Zdecydowanie jest warty wypróbowania.

17 komentarzy:

  1. POdoba mi się, że radzi sobie z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój płyn micelarny się kończy, już wiem, co jako kolejne znajdzie się na mojej półce :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam olejki z tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona :) Tego produktu szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę o tej firmie...
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z tej firmy mam sol do kąpieli .. szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią kiedyś wypróbuje:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo zachęciłaś mnie do kupna ;D mam nadzieję, że będzie się sprawdzał
    super blog Bardzo mi się tu podoba dlatego zostawiam obserwację :) zapraszam do mnie jeżeli mój blog także Ci sie spodoba zaobserwuj- będzie mi bardzo miło! http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zachęciłaś mnie, bardzo fajny produkt ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzimy ten produkt, owies w składzie nas zaskoczył, ale na pewno przetestujemy go jak będziemy miały taką okazję. Prosimy o więcej takich postów, recenzje są bardzo przydatne, dzięki temu wiemy co warto kupić, a czego lepiej unikać ;D Obserwujemy twojego bloga i czekamy na kolejne wpisy !
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna notka, z resztą tak jak zawsze! ♥
    Pozdrawiam cieplutko! :*
    Mój blog KLIK
    za kliknięcie w link od swetra TUTAJ zaobserwuję Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten płyn miceralny i dla mnie się sprawdził. Bardzo lubię też tą firmę :)

    FLOWERSUUN.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego kosmetyku, jak dotąd używałam tylko produkty do włosów tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D