środa, 30 listopada 2016

Preparat do ochrony psich łap Pchełka z serii Lux Line

Hej Kochani ! 

W poście, w którym recenzowałam Wam bezrękawnik oraz sweterek, który otrzymałam od firmy Laboratorium Organiczne "LAB", pisałam Wam, aby zimową porą - wyciągając z szafy ciepłe kurtki, czapki i szaliki zadbać również o naszego pupila i zaopatrzyć go w chociaż jedno ciepłe wdzianko na spacery. Zimą, gdy spadnie śnieg i nadejdą mrozy, a chodniki obficie posypywane są solą - psie łapki narażone są na pęknięcia czy stany zapalne, warto temu zapobiec i kupić Preparat do ochrony psich łap Pchełka. 



Środek pielęgnacyjny do ochrony opuszek psich łap przed szkodliwym działaniem mrozu, wilgoci, soli i środków chemicznych używanych zimą do usuwania śniegu na chodnikach i ulicach. Zapobiega podrażnieniom skóry, działa kojąco i łagodząco. Opakowanie zaopatrzone w wygodny aplikator z gąbką.

Cena: 16 zł/60 ml.





Preparat na psie łapy Pchełka z serii Lux Line znajduje się w czarnym opakowaniu o pojemności 60 ml z wygodnym aplikatorem z gąbką. Produkt aplikuje się bez żadnych problemów (niestety nie mogłam zrobić Wam zdjęcia w trakcie, ponieważ nie miałam "osób trzecich" do pomocy), naciskając pompkę wydobywa nam się odpowiednia, niewielka ilość preparatu, którą nanosimy bezpośrednio na psie opuszki. Produkt nie jest tłusty, nie brudzi. 

Preparat w chłodniejsze dni należy stosować 2-3 razy w tygodniu, zimą codziennie przed wyjściem na spacer ! Środek bardzo dobrze zabezpiecza psie łapki przed pękaniem czy nadmiernym wysuszeniem. Jest to świetny sposób na ochronę przed solą, mrozem i zimnem. Preparat kosztuje zaledwie 16 zł i z pewnością starczy na długo. Warto zaopatrzyć się w taki produkt, bo przecież zdrowie naszego pieska jest najważniejsze ! ;)



Poniżej zostawiam Wam linki do Laboratorium Organiczne "LAB":



1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D