środa, 19 sierpnia 2015

Zestaw ziołowy szampon + odżywka - czyli kolejna paczuszka od firmy Fitomed


Cześć Wszystkim !

Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna paczuszka od firmy Fitomed.
Tym razem zawartość przesyłki była następująca:

- Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych (Mydlnica lekarska)
- Odżywka ziołowa regenerująca do włosów suchych i normalnych (Zioła i witaminy) 


1. Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych 


Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.


Działanie: zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry, zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich, przywraca włosom miękkość.



2. Odżywka ziołowa regenerującą do włosów suchych i normalnych

Składniki aktywne: wyciąg z ziół ziela skrzypu, liścia pokrzywy, kwiatu lipy, liścia szałwii, pochrzynu, witamina E i witaminy z grupy B.


Działanie: przyspiesza porost włosów, pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom połysk.



Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych możecie kupić TUTAJ
Odżywkę ziołową regenerującą do włosów suchych i normalnych możecie kupić TUTAJ



Zabieram się za testowanie ! :)
Buziaki!







6 komentarzy:

  1. Kuszą mnie produkty Fitomedu - ciągle czytam o nich dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, że podobają mi się całkiem te produkty. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest ta odżywka. Może ją zakupię :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt godny uwagi. Podoba mi się ta recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bardzo lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D