sobota, 1 sierpnia 2015

Lambre TOUCH OF LUXURY #7 - recenzja


Cześć !

Jakiś czas temu pisałam Wam o nowo podjętej współpracy z firmą Lambre.
W ramach wspomnianej współpracy miałam możliwość wyboru jednego kosmetyku kolorowego. Upatrzyłam sobie puder, który służy mi z racji ciemnego kolorku jako bronzer Touch of Luxury #7

Puder testuję codziennie od 10 lipca.



Od producenta:

W produkcji spiekanego pudru są stosowane innowacyjne technologie, które zapewniają niewiarygodnie miękką konsystencję, maksymalną wyrazistość koloru i trwałość makijażu.

Puder spiekany LAMBRE doskonale kryje nierówności skóry, zapewniając jednorodność koloru.

Puder spiekany z kolekcji TOUCH OF LUXURY stanowi doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy pragną utrzymać niepowtarzalny efekt makijażu przez długi okres.

Cena: 35,90 zł



Moja opinia:

Puder zapakowany jest w bardzo elegancki złoty kartonik. Zarówno opakowanie, jak i sam puder wyglądają naprawdę luksusowo. Puder zamykany jest na zatrzask, jest wygodny w użyciu, a co najważniejsze z łatwością się go otwiera, nie łamiąc przy tym paznokci. W środku znajduje się duże lusterko, ułatwiające nam aplikację pudru, gdy jesteśmy poza domem.


 Jeśli chodzi o kolor kosmetyku to jest on w naturalnym odcieniu brązowo-złotym. Kolor pudru daje nam bardzo ładny, naturalny efekt na twarzy. Ponadto bardzo dobrze się nakłada, nie twarzy plam oraz dobrze rozciera się pędzlem. Nawet większa ilość kosmetyku nie zrobi nam "krzywdy". Twarz po użyciu kosmetyku wygląda na zdrową i  rozpromienioną. Produkt jest bezzapachowy.


Puder posiada złote drobinki - może służyć również jako rozświetlacz. Utrzymuje się naprawdę długo na naszej twarzy. Stosuję go codziennie od 10 lipca i praktycznie nie widać zużycia, więc jest bardzo wydajny. Konsystencja jest niesamowicie miękka, puder nie osypuje się.



Pudry TOUCH OF LUXURY możecie znaleźć: TUTAJ
&
Kolor opisany w poście TOUCH OF LUXURY #7 znajdziecie: TUTAJ




Marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant albo VIP Klient - dzięki temu można taniej kupować ich kosmetyki i biżuterię. O szczegóły współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71 w godz. 8-16.

1 komentarz:

  1. Zrobił na mnie niesamowite wrażenie, pięknie rozświetla skórę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D