niedziela, 2 sierpnia 2015

Krem ze świeżych naparów ziołowych do cery tłustej - mój krem nr 12 FITOMED - recenzja


Witajcie Kochani !

Dzisiaj przyszła pora na recenzję kremu nr 12 do cery mieszanej tłustej i trądzikowej z firmy FITOMED
Zaczęłam od numerku 12, z racji tego, że na mojej cerze pojawiły się niechciani przyjaciele (czyt. wypryski).



O kremie Mój krem nr 12 do cery mieszanej tłustej i trądzikowej:

Cena: 25,00 zł/50 ml

Skład: świeży napar ziołowy z pomarańczowych płatków nagietka, bratka polnego, lukrecji gładkiej (ok. 80%), olejek z drzewka herbacianego, olej z czarnuszki siewnej. 

Substancje czynne: saponiny, flawonoidy (rytynozyd, kwercetyna), fitosterole, kumaryny, olejki eteryczne, nnkt.


Działanie: opiera się na obecnym w kremie świeżym wyciągu wodnym (ok. 80%) z ziół tradycyjnie stosowanych w polskiej fitoterapii i antyseptycznego działania olejku z drzewka herbacianego. 

Substancje czynne zawarte w naturalnych składnikach kremu mają właściwości oczyszczające i zmiękczające zatkane ujścia gruczołów łojowych. Dodatek oleju z czarnuszki siewnej (jednego z nielicznych olejów używanych w pielęgnacji cery tłustej) stabilizuje barierę lipidową naskórka. 


Właściwości: krem o naturalnej nucie ziołowej szybko się wchłania. Zmiękcza skórę bez pozostawienia tłustego filmu. Wykazuje właściwości matujące.

Zamów w sklepie Fitoteka.pl



Moja opinia:

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku, opakowanie wykonane jest dość solidnie. Kosmetyk ma 50 ml pojemności. Krem dodatkowo po odkręceniu nakrętki zabezpieczony jest sreberkiem, które chroni zawartość przed wylaniem.

Konsystencję ma lekką, nie tłustą. Bardzo dobrze rozprowadza się na cerze, szybko się wchłania, delikatnie matując naszą cerę. Kosmetyk jest koloru lekko beżowego

Zapach kremu typowo ziołowy, jednak mi nie przeszkadza, lubię tego typu zapachy.


Krem ładnie nawilża skórę, nie zapycha, nie powoduje powstawania zaskórników. Przy codziennym używaniu zauważyłam szybsze 'znikanie' wyprysków. Kosmetyk nie powoduje uczulenia, nie podrażnia cery. 

Krem nie ściąga, nie przesusza, położony na noc fajnie nawilża. Ponadto jest bardzo wydajny, stosuję go już dłuższy czas, a zużycie nie jest bardzo zauważalne. Zauważyłam również, że moja cera bardziej się uspokoiła jeśli chodzi o niedoskonałości, wypryski, od momentu stosowania kremu nie mam z nimi problemów, nie pojawiają się nowe.


Kremy z serii Mój krem do kupienia TUTAJ

Informacje o kremach ze świeżych naparów ziołowych do cery tłustej TUTAJ



Kochane miałyście ten krem? Znacie markę Fitomed? Piszcie koniecznie ! 
Buziaki !

3 komentarze:

  1. Ja mam skórę suchą więc potrzebowałabym innego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie :) Wygląda ciekawie :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D