czwartek, 20 sierpnia 2015

Paczka od naszezoo.com.pl


Cześć Wszystkim !

Dzisiaj krótki post dla właścicieli psów, o tym co dostałam w sierpniowej paczuszce od sklepu naszezoo.com.pl .

Jeżeli jesteście ciekawi zawartości, zapraszam dalej !



1. ANIMONDA Vom Feinsten Light Lunch Pies smak: indyk z szynką 150g ( KLIK )
ANIMONDA Vom Feinsten Mare Pies smak: drób + dorsz atlantycki 150g ( KLIK )
ANIMONDA Vom Feinsten Forest Pies smak: zając/królik 150g (KLIK)


2. BOZITA Kawałki w galarecie ŁOSOŚ 480g Kartonik ( KLIK )


3.  BRIT Bits & Pate - pasztet z kawałkami kaczki 400g ( KLIK )


4. Dolina Noteci Premium Junior ras małych z sercami indyka i wątróbką gęsi puszka 185 g ( KLIK )


5. Nature's Protection Adult Small Breeds indyk i jabłko 200g ( KLIK )


6.  Alpha Spirit Only Fish porcja 210g ( KLIK )



Link do sklepu naszezoo.com.pl ! ;D

5 komentarzy:

  1. Na pewno przyda się dla Twojego zwierzaka :)
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bozita jest nienajgorsza, moja kotka ja dostawała :). Strasznie jestem ciekawa Doliny Noteci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twojemu zwierzakowi na pewno posmakują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:)+może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

      Usuń
  4. Twój pies będzie zachwycony! :) Mogłabyś poklikać w linki u mnie? Byłabym bardzo wdzięczna:)+może obserwacja za obserwację? http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D