czwartek, 11 czerwca 2015

FLOSLEK Emulsja kojąca po opalaniu SOS


Witajcie ! 

Dzisiaj całkowicie nie planowany post, ale z racji tego, że w ten długi czerwcowy weekend sporo czasu przebywałam na słońcu i dość mocno się "spaliłam" a w szczególności nogi (które jeszcze 2 dni temu wyglądały jak ogień) musiałam jak najszybciej sięgnąć po coś kojącego, zajrzałam do szafki i w moje ręce wpadła emulsja kojąca z firmy FLOSLEK. Produkt te dostałam już dawno - na spotkaniu blogerek, jednak nie miałam okazji wcześniej go używać.


Opis producenta:

Przynosi ulgę, delikatnie chłodzi. Łagodzeni podrażnienia i uspokaja skórę. Zdecydowanie zmniejsza zaczerwienienie oraz uczucie nadmiernego rozgrzania. Intensywnie i długotrwale nawilża. Silnie regeneruje komórki skóry. Działa przez wiele godzin.

Nawilżona i zregenerwoana skóra, przygotowana do następnych kąpieli słonecznych oraz wizyt w solarium.


Pojemność: 200 ml
Cena: około 20 zł
Wiek: bez ograniczeń wiekowych


Składniki:

Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Palmitoyl Proline, Nymphaea Alba Flower Extract, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Ethylhexyl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Triethanolamine, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Allantoin, Decylene Glycol, Parfum, Disodium EDTA, Limonene


Moja opinia:


Na początek ogromny plus za zapach - jest obłędny! Emulsja pachnie przepięknie i długo utrzymuje się na ciele. Produkt ten naprawdę działa, od razu po posmarowaniu czułam niesamowitą ulgę. Na 
drugi dzień ciało (a w szczególności nogi) zdecydowanie było mniej czerwone.

Emulsja FlosLek rzeczywiście koi rozpaloną i wysuszoną przez słońce skórę. Bez wątpienia szybciej się regeneruje niż pozostawiona sama sobie.
Ma delikatną konsystencję, lekko rozsmarowuje się po skórze, szybko się wchłania, nie pozostawia lepiej powłoki. Dobrze nawilża.




Stanowczo zmniejsza uczucie rozgrzania skóry, łagodzi podrażnienie skóry. Sądzę, że przy aktualnych temperaturach, nawet, gdy po prostu chodzimy w pełnym słońcu, jest to produkt, który uratuje każdą skórę przed poparzeniem. Ponadto jest wydajna i ma dużą butelkę, więc powinna starczyć na całe lato :)

Zdecydowanie mogę polecić !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D