czwartek, 25 czerwca 2015

Brit Let's Bite Dog Duck Breast - czyli recenzja przysmaków ze sklepu naszezoo.com.pl


Witajcie !

Dzisiaj kolejny post dla właścicieli piesków. Będzie on dotyczył przysmaków z kaczki firmy Brit Let's Bite ze sklepu internetowego naszezoo.com.pl

Zatem zainteresowanych zapraszam !


Naturalne przysmaki dla psów (100% mięsa), klasy super premium chętnie jedzone przez nawet najbardziej wybredne psy.

Mięso z kaczki wzbogacone witaminami A i B2.
Doskonałe jako nagroda.

Cena: 8,88 zł/ opakowanie 80g



Strunowe zamknięcie pozwala dlugo zachować świeżość i wspaniały aromat przysmaków

Skład: Mięso z kaczki (100%)

Analiza: Białko 69%, Włókno surowe 0,5%, Tłuszcz 4%, Wilgotność 20%, Popiół 4,5%


Moja opinia:

Przysmaki firmy Brit mają naprawdę świetny skład, a w dodatku są w przyjaznej cenie. Mój futrzak je uwielbia. Przysmak zawiera strunowe zamknięcie, dzięki czemu jest ciągle świeży i zachowuje swój zapach. 

Miałam już wiele przysmaków z tej firmy i chętnie do nich wracam.
Nie ma co się dużo rozpisywać, polecam każdemu właścicielowi czworonoga, który chce uszczęśliwić swojego pupila :)


Brit Let's Bite Dog Duck Breast znajdziecie TUTAJ (klik)

9 komentarzy:

  1. Tak czytam i czytam, ale sobie myślę "mój pies by tego nie zjadł" może dlatego, że on nie lubi jedzenia dla psów strasznie podpasowało mu szybka ze sklepu dla ludzi i inne paróweczki czy coś on jednak jest wybredny ale co się nie robi dla kochanego pupilka.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam cię do mnie PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak tak, mój też uwielbia parówki, szyneczki itp - ale jednak staram się mu nie dawać "ludzkiego" jedzenia tylko te specjalnie przeznaczone dla psiaków z dobrym składem :))

      Usuń
  2. Bardzo dobry post, ostatnio zastanawiałam się na kupnem:)
    http://kasieg.blogspot.com zapraszam do siebie, wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry post, ostatnio zastanawiałam się na kupnem:)
    http://kasieg.blogspot.com zapraszam do siebie, wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. post na pewno przydatny dla właścicieli psów :D
    zaobserowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    ❤ zapraszam do mnie - http://donutworrybehappy.blogspot.com/2015/06/little-throwback-to-may-tragedia-z.html ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pies na pewno by tym nie pogardził haha

    OdpowiedzUsuń
  6. O lubię strony tego typu. Również obserwuję :))

    > beauty-bevst.blogspot.com < - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. za takimi przysmakami będą psy szaleć, może nie wszystkie ale tak z 80% psów oszaleje.

    Pozdrawiam
    Michał
    szkoła doberman wrocław

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D