poniedziałek, 22 czerwca 2015

Vitakraft Soft Snack Freaky - czyli kolejna recenzja smakołyków ze sklepu naszezoo.com.pl


Witajcie !

Przed Wami kolejna recenzja smakołyków zamówionych ze sklepu naszezoo.com.pl. Dzisiaj krótko opiszę smakołyki dla psa o smaku dziczyzny z firmy Vitakraft.


Odżywcza przekąska opracowana na podstawie unikalnej receptury, która w 96% zawiera wyłącznie soczyste mięso oraz naturalny kompleks witamin B. 

W skład przekąski nie wchodzą zboża ani cukier.
Przekąska nie zawiera sztucznych dodatków smakowych, barwników ani konserwantów.

Cena: 4,34 zł/ opakowanie 55g




Skład: Mięso oraz produkty pochodzenia zwierzęcego (96%, z czego 4% stanowi dziczyzna), 1% drożdże (naturalny kompleks witamin B).


Analiza: Białko 44%, Tłuszcz 12%, Włókno surowe 1,6%, Popiół surowy 6,5%, Wilgotność 33%


Sposób stosowania: Podawać jako przekąskę pomiędzy posiłkami.



Moja opinia:

Pierwszą najważniejszą rzeczą w tej przekąsce jest fakt, iż należy ją spożyć do 5 dni od momentu otwarcia !!! - ja niestety tego nie doczytałam i musiałam troszkę kuleczek wyrzucić, z racji tego, że miały już na sobie pleśń. 

Oprócz tej jednej jedynej wady, przekąski są naprawdę świetne, mają naprawdę bardzo dobry skład - w 96% zawierają wyłącznie soczyste mięso oraz naturalny kompleks witamin B. 

Poza tym przekąska nie zawiera sztucznych dodatków smakowych, barwników ani konserwantów.

Kolejnym, chyba już największym plusem jest cena, bo opakowanie kosztuje tylko 4,34 zł. Więc jest na każdą kieszeń ;) A kuleczki zjedzone zostały przez mojego pieska w "mgnieniu oka" - tak mu smakowały ! ;D 


Vitakraft Soft Snack Freaky TUTAJ (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D