niedziela, 14 września 2014

Mani mani fiolet i paski

Witajcie ! Po dosyć długiej przerwie wracam. Za nieobecność oczywiście przepraszam ;)
Notki pojawiały się bardzo rzadko z tego powodu, że podczas wakacji praktycznie ciągle byłam nieobecna w domu, jeździłam po świecie, zwiedzałam, odpoczywałam i niestety troszeczkę zaniedbałam bloga, ale obiecuję, że od dzisiaj się to zmieni !

Dzisiaj zatem przychodzę do Was z prostym, kolorowym manicure na codzień. Postawiłam na fiolet i paski. Jesteście ciekawe? Zapraszam :)


Do mojego manicure użyłam:
- lakier Eveline 8w1 (mój ukochany lakier bazowy, niezastąpiony od dłuższego czasu)
- fioletowy lakier H&M
- naklejki na paznokcie H&M






Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D