sobota, 27 września 2014

Hydroaktywny krem do twarzy 100% Aloes (na noc)

Witajcie ! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją Hydroaktywnego kremu do twarzy 100% Aloes (na noc), który miałam okazję przetestować dzięki portalowi urodaizdrowie oraz firmie Longan.
Krem stosuję wprawdzie od niedawna, jednak mogę już o nic troszeczkę powiedzieć :)


Opis producenta: Hydroaktywny krem na noc opóźnia proces starzenia skóry. Łączy w sobie 100% aloes oraz olejek z awokado. Aloes przyśpiesza proces regeneracji komórek, a w połączeniu z nawilżającą, hipoalergiczną emulsją na bazie olejków roślinnych, przywraca skórze elastyczność i jędrność. Produkt wskazany dla osób o suchej i mało elastycznej skórze.

Sposób użycia: Nakładać na oczyszczoną skórę twarzy, szyję i dekolt. Krem na noc.

Cena: 79zł/50ml

Regeneracja i nawilżenie
100% Aloes
Olejek z awokado
Delikatna konsystencja


Moja opinia: Produkt znajduje się ładnym, przyjemnym dla oka przezroczystym słoiczku z zieloną zakrętką. Jest wykonany dość solidnie. Wygodnie się go trzyma podczas aplikacji kremu. Kolor ma biały natomiast konsystencję idealną - nie za gęstą nie za rzadką. Po otwarciu czuć przyjemną, lekką woń aloesu. Zapach nie jest mocno intensywny, co jest oczywiście plusem. Stosuję go zawsze wieczorem po dokładnym oczyszczeniu twarzy. Nie ma z nim problemu w postaci rolowania się czy czegoś podobnego. Kremik wchłania się zaraz po nałożeniu. Oprócz tego, doskonale nawilża, odżywia i natłuszcza. Po posmarowaniu nim mojej twarzy, skóra jest miękka i nawilżona, nie wysusza skóry oraz nie powoduje na niej żadnych nieprzyjemności czy wyprysków. Nie pozostawia również tłustej warstwy, a skóra jest w dotyku, jak pupcia niemowlęcia ;) Ogólnie jestem zadowolona. Krem obecnie mi służy, jest bardzo wydajny i myślę, że warto zwrócić na niego uwagę.



Zapraszam oczywiście wszystkich na stronę aloes-kosmetyki.pl, zachęcam tym bardziej, że właśnie jest promocja na ten kremik i możecie go zakupić w cenie 64 złotych, dzięki czemu zaoszczędzicie 15zł ;)



Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. Interesujący krem. Aloesowe kosmetyki są zdecydowanie moimi ulubieńcami. Nawet mam pastę do zębów z aloesem https://forever-aloe.pl/forever-bright, która ma super działanie i nie podrażnia dziąseł

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie produkty maja wspaniałe działanie na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt godny uwagi. Podoba mi się ta recenzja

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D