środa, 24 września 2014

Kawa Arabica Rafaello - 100 smaków świata


Witajcie kochane ! Dzisiaj u mnie na blogu nie będzie kosmetycznie, napiszę Wam natomiast o czymś, co pewnie każda z Was uwielbia równie mocno jak kosmetyki, czyli o ... kawie!
Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. Na codzień piję zwykłą czarną, jednak lubię sięgać po coś nowego, smakowego.
Dzięki portalowi uroda i zdrowie oraz 100 smaków świata miałam okazję wypróbowania naprawdę przepysznej ziarnistej kawy o smaku Rafaello.


"Kawa przez wielu z nas uznawana jest za napój bogów, niegdyś napój luksusowy, dzisiaj na wyciągnięcie ręki. Zapach kawy jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych zapachów na świecie. Cenimy ją za niesamowity smak i aromat, a jej spożywanie przez wielu jest wprost celebrowane.

Kawy aromatyzowane są wykwintnym i apetycznym pomysłem na urozmaicenie tradycyjnego napoju. Jeśli jeszcze nie zdarzyło ci się skosztować kawy z nutą RAFAELLO to warto ją wypróbować. Zrelaksuj się podczas smakowania tego wykwintnego napoju. Zaproś przyjaciół, z którymi w będziesz się delektował odkrywanymi właśnie aromatami. Kawa aromatyzowana o smaku RAFAELLO to najwspanialszy prezent jaki możesz podarować sobie i bliskim. Filiżanka tego wspaniałego napoju na pewno urozmaici i umili każdy dzień."

Cechy produktu:
*kwaskowość: niska
*aromat: wyrazisty
*smak: łagodny
*rodzaj: ziarnista



Moje wrażenia?
Kawa przyszła do mnie w ładnym małym złotym opakowaniu, od razu po otwarciu było czuć przepiękny zapach rafaello, który roznosił się po całej kuchni. Oczywiście jak dostałam paczuszkę od razu ją otworzyłam zmieliłam w młynku i zabrałam się za jej delektowanie :) Co mogę zatem o niej powiedzieć? Napewno to, że jest przepyszna, czuć wyrazisty smak rafaello, ale zarazem delikatny smak kawy. Przepięknie pachnie - to napewno! Jest tania - jej koszt to zaledwie 3,99zł/50g. Jeśli ktoś jest takim samym miłośnikiem kaw jak ja i lubi próbować nowe smaki to jak najbardziej polecam kawę ziarnistą o smaku Rafaello oraz wiele wiele innych smaków, które możecie znaleźć na stronie http://1000smakowswiata.pl.



Na stronie 100smakówświata możecie znaleźć mnóstwo smaków kaw świeżo palonych m.in. o smaku pieczonego jabłka, amaretto, bananowym, cynamonowym, czekoladowo-miętowym, kaktusowym, kokosowym, migdałowym, pistacjowym, pomarańczowym, truskawki w śmietanie, jogurtowym. Wybór jest naprawdę ogromny, różnorodne smaki kuszą, oj kuszą ! Napewno skuszę się jeszcze na kilka paczuszek.



Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie taka kawa to dla mnie nowość, ale jak tylko będzie okazja to postaram sobie ją przygotować. Ja w ogóle lubię pić kawę i bardzo smakuje mi ta ze sklepu https://www.coffeea7.pl/kategoria/kawa/ gdzie właśnie najczęściej zamawiam różnego rodzaju kawy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D