piątek, 11 lipca 2014

Korektor rozświetlająco-antystresowy Avon

Witajcie ! Dziś oceniam jeden ze swoich ostatnich, czerwcowych zakupów - korektor rozświetlająco-antystresowy z firmy Avon. Przyznaję, że korektor pod oczy nie jest dla mnie kosmetykiem niezbędnym, bez którego nie mogę się obejść. Na szczęście Matka Natura nie obdarzyła mnie sińcami czy workami, które chciałabym za wszelką cenę ukryć. Mimo to bardzo chętnie sięgam po kosmetyki, które rozświetlają okolice oczu i uatrakcyjnią nasz makijaż. 


Opis producenta:

Odkryj 3 oznaki zdrowej skóry. Najnowszy Korektor rozświetlająco-antystresowy z uwielbianej przez linii Calming Effects.
Działanie: Odżywia skórę i poprawia jej wygląd w 3 aspektach: nawilżenia, gładkości, blasku. Korektor rozświetlająco - antystresowy zawiera Vita Complex z witaminami A, C, E i ekstrakty z owoców granatu, listków oliwnych i jabłoni.

Pojemność: 6 ml
Cena: 25 zł



Moja opinia:

Niestety, ale kiepski korektor. Cena 25 zł jak na taki korektor to cena kosmos ! Krycie średnie możemy wzmacniać przez dołożenie warstwy, co nie wypływa jednak na lepszy wygląd całości. Dość łatwo się zmazuje i nie trzyma się na skórze długo. Nie rozświetla okolicy oczu, zbiera się w załamaniach. Konstystencja korektora jest kremowa, półpłynna. Dobrze się rozprowadza i wchłania w skórę. Do wyboru mamy 2 kolory, jaśniejszy i ciemniejszy. Krzywdy nie robi, ale ogólnie nie polecam. Myślę, że za taką cenę znajdziemy o niebo lepszy korektor.


2 komentarze:

  1. No szkoda, ale u mnie kosmetyki Avona też nie wszystkie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D