niedziela, 4 września 2016

Pasta do zębów BIAŁA PERŁA BIEL I OCHRONA: recenzja


Hejka ! ;D

Tak jak wspomniałam już we wcześniejszym poście, dzięki portalowi uroda i zdrowie oraz marce Biała Perla miałam okazję testowania dwóch past do zębów: Biała Perła Krystaliczna Biel oraz Biała Perła Biel i Ochrona. 

Z racji tego, że chciałam, aby recenzje były prawdziwe i szczere, a jak wiadomo nie mogłam testować dwóch past do zębów na raz - jedną podarowałam mojej mamie. 

Mama tak samo jak ja testowała pastę przez 30 dni. Szczotkowała zęby 2x dziennie (rano i wieczorem), tak jak zalecał producent.

Jak mogliście dowiedzieć się już z wcześniejszego posta (KLIK) u mnie Biała Perła Krystaliczna Biel sprawdziła się na szóstkę z plusem, jestem bardzo zadowolona z efektów. 

Jeżeli jesteście zatem ciekawi, jakie wrażenia Biała Perła Biel i Ochrona zrobiła na mojej mamie, zapraszam na recenzję ! :) 


Informacje od Producenta: 

 Biała Perła® BIEL I OCHRONA to wybielająca pasta do zębów do codziennego stosowania, która wybiela zęby poprzez specjalnie opracowany skład zawierający enzym. Dzięki temu łagodnie usuwa przebarwienia na zębach i w szkliwie powstałe od kawy, herbaty, dymu papierosowego i innych produktów. 

Pasta pozwala na przywrócenie i zachowanie naturalnej bieli zębów oraz wspomaga remineralizację szkliwa. Działa bakteriostatycznie i ogranicza nadwrażliwość zębów i dziąseł. 

W odróżnieniu od większości past uniwersalnych skuteczniej chroni biel zębów, a w odróżnieniu od większości past wybielających zęby działa delikatniejszą enzymatyczną metodą wybielania. Jest idealna dla podtrzymania efektu kuracji wybielającej po zastosowaniu systemu nakładkowego.



Biała Perła® BIEL I OCHRONA to:

  • Przywrócenie i zachowanie naturalnie białych zębów dzięki wybielaniu enzymatycznemu
  • Wzmocnienie szkliwa zębów i zniesienie nadwrażliwości zębów
  • Zawartość fluoru 1300ppmF
  • RDA 13 - Relative Dentin Abrasivity – współczynnik określający ścieralność (abrazyjność) pasty dla zębiny




Jak stosować?
Szczotkować zęby miękką lub średnią szczoteczką dwa razy dziennie. Pasta Biała Perła® BIEL I OCHRONA może być stosowana na szczoteczki elektryczne.


Skład: Aqua, Sorbitol, Glycerin, Silica, Cellulose Gum, Sodium Citrate, Sodium Laury Sulfate, Eucalyptus Globulus Leat Oil, Potasium Nitrate, Sodium Saccharin, Menthol, Sodium Fluoride, Xanthan Gum, Eugenia Caryophyllus Clone Flower Oil, Glucose Exidase, Methylparaben, CI 42090

Cena: około 19 zł/ 75 ml
 


Opinia mojej Mamy:

Z pastą wybielającą zęby miałam styczność po raz pierwszy, dlatego tym bardziej byłam ciekawa efektów po miesiącu regularnego stosowania. Przyznam, że nie raz będąc w drogerii widziałam na półce pastę Biała Perła, jednak zawsze sięgałam po tradycyjne pasty, nigdy nie sądziłam, że pasta w granicach 15-20 zł może nam wybielić zęby. A tu takie miłe zaskoczenie ... ale o tym później. 

Zęby - tak jak zalecał producent - szczotkowałam dwa razy dziennie (rano i wieczorem). Po miesiącu stosowania nie zauważyłam żadnego podrażnienia dziąseł, także już za to na sam początek należy się ogromny plus.

Podoba mi się zapach pasty, jest intensywny, a dla mnie - osoby, która pije codziennie 3 kawy - miętowe, mocne odświeżenie oddechu jest jak najbardziej wskazane. Konsystencja jest żelowa, gęsta, zatem nie ześlizguje się nam ze szczoteczki. 

Jest wydajna - o tak, zdecydowanie ! Wystarczy nie wielka ilość pasty, aby dokładnie wyszczotkować całe uzębienie.



Jeżeli chodzi o działanie pasty, czyli o rzecz najistotniejszą, już po pierwszych dwóch szczotkowaniach widziałam różnicę. Zęby delikatnie przejrzały, stały się bielsze. Trzeba przyznać również, że Biała Perła Biel i Ochrona  świetnie oczyszcza zęby i doskonale radzi sobie z pozbyciem niechcianego nalotu. 

Podsumowując, pasta zauważalnie wybiela nasze zęby, z dnia na dzień zęby nabierają bielszego odcienia. Jestem bardzo zadowolona, że miałam możliwość przetestowania pasty Biała Perła. Dzięki temu, już wiem, po jaką markę sięgnę przy następnych zakupach! :) 


Dziękuję za możliwość przetestowania pasty do zębów Biała Perła.


3 komentarze:

  1. Dzieki za recenzje. Warto stawiać na sprawdzone produkty oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący produkt. Nie znam tej pasty ale na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka recenzja jest bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D