piątek, 2 października 2015

Tonik ziołowy + mój krem nr 2 - czyli kolejna paczuszka od Fitomed


Cześć Kochani !

Dwa dni temu dotarła do mnie kolejna paczuszka z kosmetykami od firmy FITOMED.
Tym razem wybrałam sobie tonik ziołowy nawilżający do cery suchej i wrażliwej (Lukrecja gładka) oraz Mój krem nr 2, którego zadaniem jest przede wszystkim ochrona naszej cery przed mrozem i wiatrem. 

Od wczoraj zaczęłam testowanie produktów, jestem ciekawa jak tym razem sprawdzą się wybrane przeze mnie kosmetyki :)



1. Tonik ziołowy nawilżający do cery suchej i wrażliwej (Lukrecja gładka) 200ml

Nawilżające, osłaniające i łagodzące. Ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Korzeń lukrecji zawiera liczne saponiny, flawonoidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. 

Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.



2. Mój krem nr 2 - 50 ml

Ochrona przed mrozem i wiatrem, ochrona przed nadmiernym wysuszaniem się skóry w ogrzewanych pomieszczeniach, łagodzenie zmian naczynkowych.

Przeznaczony głównie do cery suchej oraz dojrzałej ze skłonnością do pękania naczynek, a także do cery naczynkowej. Można go stosować do pielęgnacji całej twarzy w tym okolic oczu, zarówno na dzień jak i na noc, w zależności od indywidualnych potrzeb. 



Mam nadzieję, że testowanie będzie udane i przypadnie mojej cerze, natomiast Was już teraz zapraszam na stronę producenta oraz do zapoznania się z obfitym, ziołowym asortymentem sklepu:)



4 komentarze:

  1. Tonik mam i uwielbiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetnego bloga :) I chyba kupię ten tonik :D

    http://ffeszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D