środa, 19 listopada 2014

Paczuszka z Everydayme.pl

Hej ! Dzisiaj przychodzę do Was z paczuszką, którą dostałam dzięki stronie Everydayme do przetestowania :) Paczuszka dotarła do mnie już dosyć dawno, niestety nie miałam czasu, aby wcześniej o niej napisać. 



Paczuszka zawierała 2 próbki:
- kapsułkę piorącą VIZIR
- LENOR zmiękczanie tkanin





Informacje dotyczące próbek ze strony Everydayme.pl
Nic nie płacimy za wysyłkę, nie ma żadnych haczyków. Wysyłka jest całkowicie darmowa, zamawiacie tylko przesyłkę z wybraną przez siebie próbką, następnie wpisujecie swoje dane. Większość próbek przychodzi prosto do skrzynki, chyba że ma większe gabaryty, to wtedy listonosz zostawi kopertę na poczcie. Pamiętajcie jednak, że dane , które podajemy do wysyłki muszą być prawdziwe, aby próbki mogły do Was dotrzeć :)


Dostaliście już kiedyś przesyłkę ze strony Everydayme.pl ? Słyszeliście o tej stronie? :)
Ja ze swojej strony mogę Wam bardzo polecić tą stronkę, ponieważ mamy możliwość za darmo wypróbowania różnego rodzaju próbek i dzięki temu mamy większą wiedzę na temat produktów, które widzieliśmy w sklepie/ w telewizji i w prosty sposób możemy wyrobić sobie opinię o nich i stwierdzić, czy warte są zakupu czy nie ;)


Jeśli nie macie konta na everydayme.pl to należy się zarejestrować na stronie, kliknąć link aktywacyjny, który przychodzi Wam na e-maila, podanego podczas rejestracji (czasem ląduje w SPAMie), potem wejść na stronę everydayme ponownie, zalogować się, podać dane i kliknąć "Otrzymaj darmową próbkę". 

Po zamówieniu powinnien Wam wyskoczyć komunikat: "Gratulacje. Twoja próbka jest w drodze!"




2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D