wtorek, 8 lipca 2014

Rossmann, Synergen, Balsam Deo Roll - On


Witajcie ! Dziś taki niewinny wpis poświęcony antyperspirantowi w kulce. Wybór antyperspirantu nie raz przyprawia mnie o zawrót głowy, patrząc na sklepowe czy drogeryjne półki, uginające się od tego typu kosmetyków, bardzo trudno zdecydować, który wybrać?

Antyperspirant to kosmetyk niezbędny, w poszukiwaniu ideału wypróbowałam bardzo wiele tych produktów w różnorodnych postaciach - w żelu, w sprayu, w płynie, w krysztale... Dziś opowiem Wam o antyperspirancie w kulce Synergen Balsam deo roll.





Skład: Aqua, Aluminumchlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Stea-reth-2, Ceteareth-12, Stearyl Alcohol, Parfum, Ceteareth-20, Phenoxethanol, Sodium Lactate, Allatoin, Distearyl Ether, Citronellol, Alphaisomethyl Ionone, Geraniol, Methylisothiazolinone.

Pojemność: 50 ml

Cena: ok. 5/6 zł







Moja opinia: Produkt mieści się w ładnym różowo białym opakowaniu w formie kulki pod pachy. Szata graficzna jest przyjemna dla oka. Nie zawiera zbędnych informacji. Z pewnością spodoba się nastolatkom jak i kobietom. Opakowanie jest bardzo poręczne a roll on nie sprawia kłopotów i nie zacina się. Niestety podczas nakładania, wylewa się za duża ilość produktu, przez co produkt dłużej się wchłania.
Antyperspirant to to raczej nie jest, tak więc trafniejsza dla mnie nazwa to balsam do skóry wrażliwej. I faktycznie - balsam ten zupełnie nie podrażnia, jest neutralny, delikatny dla skóry. Niestety nie zapewnił on ochrony przed brzydkim zapachem czy potem. Przyjemny kwiatowy zapach szybko zamienia się w nieprzyjemną woń.
Kupiłam ten produkt tylko i wyłącznie ze względu na cenę. Kulka kosztowała 2.99 w promocji w Rossmannie. Pachnie ładnie ale w ogóle nie działa. Nie polecam.




Używałyście go może? Jakie są Wasze doświadczenia z nim?

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D