wtorek, 5 stycznia 2016

Coś dla ludzi dbających o zdrowie, urodę, relaks i dobre samopoczucie ... czyli mój ulubiony portal TRUSTED COSMETICS !


Cześć Wszystkim ! :)

Dzisiaj będzie troszeczkę inny post niż zwykle. Nie będzie on dotyczył o dziwo recenzji kosmetyków - a mojego ulubionego portalu, na którym codziennie przesiaduję, mowa tutaj o portalu internetowym Trusted Cosmetics.

O portalu Trusted Cosmetics wspomniałam już kilka razy, przy okazji testowania kosmetyków, które miałam okazję dzięki nim otrzymać. Dzisiaj z kolei chciałam skupić się na szczegółowym opisie, co ciekawego zawiera ten portal i dlaczego warto na niego zaglądać :)


O TrustedCosmetics.pl :

"Dołącz do społeczności TrustedCosmetics.pl – ludzi dbających o zdrowie, urodę, relaks i dobre samopoczucie!

Jako serwis kosmetyczny szczególnie interesują nas tematy piękna, urody, wellness, zdrowia i dobrego samopoczucia. Niezwykle ciekawią nas również branże: Kosmetyka, Piękno, Wizaż,Uroda, Medycyna estetyczna, Rozwój osobisty, Body Care, Kolor Trends, Anty Aging, Spa, Salony kosmetyczne i fryzjerskie, Halth, Eco&Fit, Fitness, Dietetyka, Stomatologia oraz współpraca i promocja kosmetyczna."





Obecnie jest mnóstwo portali internetowych o urodzie, kosmetykach czy pielęgnacji bądź stron, na których można przetestować różne kosmetyki, jednak ten portal przypadł mi najbardziej do gustu :)

Zaglądam na niego dosłownie codziennie ! 
Dlaczego? - Szczerze mówiąc nie wiem, może dlatego, że jest prosty i przejrzysty, że pojawiają się na nim codziennie bardzo ciekawe artykuły czy porady, z których często korzystam. Są ciekawe konkursy, w których zdarzyło mi się już wygrać nie jedną nagrodę. Bardzo podoba mi się również to, że aktywne czytelniczki są wyróżniane i trafiają do "Galerii zasłużonych blogerek", co oczywiście zachęca podwójnie do jeszcze większej aktywności na portalu. 

Jednym zdaniem - są tam przede wszystkie przydatne informacje, które potrzebujemy my - kobiety ! :)





9 komentarzy:

  1. szczerze to pomimo że zaglądałam do ciebie już kilka razy to nie słyszałam jeszcze o tym portalu ale teraz z checią sprawdze i zajrze :)
    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym portalu. Na pewno taka strona przydaje się kobiecie. Chętnie wpadnę :)
    Pozdrawiam!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i czasami zaglądam, ale teraz będę robiła to częściej. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam portal i lubię :) Gratuluję tytułu Trusted Blogerka VIP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ciekawie. Podoba mi się ten portal.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D