piątek, 10 kwietnia 2015

TECHNIC HIGH LIGHTS rozświetlacz do twarzy

Cześć wszystkim ! ;)

Dzisiaj przychodzę do Was jak zwykle z recenzją, tym razem będzie to recenzja małego kosmetyku, który gości w mojej kosmetyczce od około 1,5 miesiąca. Jest to rozświetlasz do twarzy TECHNIC HIGH LIGHTS . 
Ostatnio zauważyłam, iż moja skóra pomimo makijażu jest szara i "bez życia", zatem  stwierdziłam, że może warto wypróbować kosmetyk, który ładnie by ją rozświetlił i dodał "życia". Szukałam dużo na internecie oraz w drogeriach takiego rozświetlacza aby nadawał skórze ładny i naturalny efekt rozświetlenia. Szukając natrafiłam na dużo pozytywnych opinii o rozświetlaczu High lights technic.Postanowiłam że muszę go wypróbować, ponieważ dodatkowym plusem była jego niska cena. 


Opis producenta:

Highlights to rewelacyjny rozświetlający lotion, który nada Twojej skórze niesamowitego blasku! Emulsja ta sprawi, że Twoja cera będzie odświeżona i idealnie rozświetlona.Unikalna płynna formuła wzbogacona w mielone pigmenty rozświetlające oraz subtelną nutę koloru, ożywi kolor skóry i pozostawi ją promienną i świeżą.Lekka i delikatna konsystencja idealnie się rozprowadza i nie pozostawia smug.Nałożony na dekolt i ramiona, nawet na lekko opaloną skórę pięknie rozświetla oraz delikatnie, nienachalnie błyszczy.Rozświetl nim kości policzkowe, łuki brwiowe, dekolt oraz ramiona.Delikatne drobinki nadają cerze promiennego wyglądu, bądź piękna! Dodatkowo opakowanie zawiera wygodny pędzelek, która ułatwia aplikację kosmetyku.


Rozświetlacz zamknięty jest w słoiczku zaopatrzonym w pędzelek.
Można stosować na kilka sposobów, sam lub zmieszać z kremem lub podkładem.

Pojemność: 12 ml
Cena: około 9-14 zł



Moja opinia:

Rozświetlacz Technic to niezły produkt w niskiej cenie, który daje bardzo ładny i trwały efekt. Zamknięty jest w szklanej buteleczce, takiej jak High Beam Benefitu. Buteleczka wygląda porządnie, ma plastikową nakrętkę z pędzelkiem i mieści 12ml produktu, jest trwała, nic nie odpryskuje, pędzelek jest poręczny, nie wypada z zakrętki i nabiera odpowiednią ilość produktu. 

Konsystencja jest lekka, kremowa, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Nadaje się do rozcierania, jak i wklepywania. Zawiera jasne, możne nawet delikatnie różowe tony, przy czym po aplikacji daje efekt rozświetlenia i rozjaśnienia. Można go dodawać także do podkładu lub kremu dla większego efektu.

Rozświetlacz dobrze współgra z kolorytem skóry, sprawiając, że wygląda ona świeżo, zdrowo i promiennie. Pozwala na idealne wymodelowanie i podkreślenie wybranych partii twarzy. 
Jest idealny zarówno na specjalne wyjścia jak i na co dzień. Polecam! ;)




A Wy dziewczyny używacie produktów rozświetlających ? Jakie są Wasze ulubione? 
Buźka !

3 komentarze:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D