niedziela, 1 września 2013

Happy hours - czyli lakier do paznokci z H&M

Hej hej hej ! Dzisiaj chciałam Wam zrecenzować lakier do paznokci, który kupiłam całkiem niedawno na promocjach w H&M. Lakier przeceniony był na 2zł - więc wzięłam, aby wypróbować. Jaka jest moja opinia o nim? Aby dowiedzieć się wiecej - zapraszam do dalszego czytania :)



Moja opinia:
Lakier dorwałam w cenie 2zł. Wybrałam kolor o nazwie Happy Hour. Wystarczy jedna warstwa, by dokładnie pokryć paznokieć. Jeden z najlepiej napigmentowanych lakierow jakie miałam, ma bardzo ładny odcień butelkowej zieleni. Kolor jest taki, jak w buteleczce. Nie robi grudek, szybko wysycha, nie ściera się na końcówkach, nie odpryskuje. Prostokątne opakowanie ładne, klasyczne. Dokładnie widać, ile lakieru zostało zużyte. Napewno przy kolejnej promocji skuszę się na więcej kolorów.




2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D