sobota, 16 marca 2013

Recenzja soli do kąpieli Dairy Fun


Opis producenta: Działanie relaksujące na cały organizm. Oczyszcza i odświeża skórę. Składniki aktywne: Naturalne minerały - oczyszczona i wygładzona skóra.



Dostępne zapachy: Karmelowe jabłko, mleko i miód, brzoskwinia i mango.

 Pojemność: 650g / kupione w promocji w SuperPharm za 11.99 wraz z kremem firmy Delia

Dystrybutor: Delia Cosmetics






Moja opinia: Do największych zalet tej soli z pewnością należy przepiękny zapach. Ja mam wersję mango&brzoskwinia, zapach jest oszałamiający, wystarczy otworzyć słoiczek i już niesamowicie pachnie! Kolor ładny, sól gruboziarnista, szybko rozpuszcza się w wodzie i barwi ją na czerwony kolor. Nie ukrywam - produkt kupiłam przede wszystkim przez wzgląd na opakowanie. Pozatym, gdy sól się skończy zawsze zostaje nam śliczne opakowanie do postawienia na półkę. 


Zalety:
- piękny, owocowy, świeży zapach
- śliczne opakowanie, które można wykorzystać na wiele sposobów
- szybko rozpuszcza się w wodzie


Wady:
-  brak miarki, byłoby super gdyby taka drewniana szufeleczka była dołączona do słoika
- zbyt wysoka oryginalna cena 


+ do soli dodany był krem na noc przeciwzmarszczkowy Delia Garden, Pszenica. Całość zestawu kosztowała 11.99 w SuperPharm. 





7 komentarzy:

  1. Mialam kiedys takie cos, nw czy to byla ta sol, czy jakas jakby "mąka", ale wiem, ze na pewno byla z ta krowa ;p Ojej, to bylo jakos ze 4 lata temu...




    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam ją w prezencie, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piałam kiedyś waniliowy puder do kąpieli z tej firmy i miał uroczą drewnianą miarkę w postaci łyżeczki - sam kosmetyk też spisywał się nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić wersję brzoskwinia&mango;)
    miałam kulki musujące z tej firmy, i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę na tę sól, zwłaszcza przez jej opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się ślicznie, a Twoja recenzja jeszcze bardziej zachęca mnie do zakupu :)

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D