środa, 9 stycznia 2013

Brokatowy french ;)


Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój prosty sposób na brokatowy french. Efekt taki możemy uzyskać szybko i za małe pieniądze.




Do mojego brokatowego frencha potrzebny nam będzie brokat sypki i bezbarwny lakier ;) Ja użyłam niebieskiego brokatu (kupiony na allegro za 1 zł) i odżywkę do paznokci firmy Eveline 8w1.




Tak prezentuje się efekt końcowy na paznokciach ;) 

 Brokatem posypane są tylko końcówki paznokci, na koniec utwierdzone jeszcze raz odżywką ;))

2 komentarze:

  1. Suuper ! zapraszam do mnie dopiero zaczynam i trochę widzów się przyda http://domalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D