piątek, 24 czerwca 2016

JANTAR Kuracja w ampułkach z wyciągiem z bursztynu Do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych / testowanie z Trusted Cosmetics


Hej ! 

Dzisiaj kolejna recenzja produktu, z którym miałam do czynienia po raz pierwszy - mianowicie chodzi o kurację w ampułkach Jantar. Bardzo się cieszę, że miałam okazję przetestować właśnie tego rodzaju kurację do włosów, ponieważ wiele razy czaiłam się w sklepie na te magiczne pudełeczko, ale zawsze wracałam do domu bez niego. 

Jednak jak widać nic straconego, po raz kolejny udało mi się wygrać konkurs na portalu Trustedcosmetics i zdobyłam swoje upragnione ampułki. 


Opis:

Kuracja w ampułkach Jantar do włosów bardzo zniszczonych i słabych zawiera wyciąg z bursztynu oraz wyjątkowe składniki odżywcze, dzięki czemu wzmacnia i odżywia włosy. Spektakularne efekty gwarantuje tradycyjna receptura o wyjątkowej skuteczności działania.

90% składników naturalnych

0% parabenów i oleju parafinowego 



 
Rezultaty:
Wzmocnione cebulki, odżywione, zregenerowane i grubsze włosy, przywrócona witalność, naturalny połysk i zdrowy wygląd.
 
 
Składniki aktywne:  

Wyciąg z bursztynu - pielęgnuje i wzmacnia strukturę włosów, poprawiając ich kondycję, proteiny jedwabiu - nadają włosom elastyczność, miękkość i połysk, glukoza oraz witaminy A, E i F - nawilżają, intensywnie odżywiają i wzmacniają włosy, kompleks AHA - delikatnie złuszcza naskórek, ułatwiając wnikanie substancjom aktywnym, Trichogen®- stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosy.
 
 


Sposób użycia:

Zawartość ampułki nanieść na skórę głowy i wykonać około 2 minutowy masaż. Nie spłukiwać. Stosować po każdym myciu głowy jako kurację, aż do momentu uzyskania widocznej poprawy stanu włosów, a następnie dla podtrzymania efektów raz w tygodniu.

Najlepsze rezultaty przynosi systematyczne stosowanie ampułek wraz z pozostałymi produktami z linii Jantar do włosów zniszczonych i osłabionych.


Cena:  13,50 zł/ 5 ampułek
 


Moja opinia:

Opakowanie: Ampułki znajdują się w przyjemnym dla oka kartoniku, na którym zawarte są wszystkie informacje o produkcie oraz sposób użycia. W kartoniku znajduje się 5 szklanych buteleczek po 0,17 ml + mała miarka/ lejek do wygodniejszej aplikacji na włosy. 

Kolor: Ampułki posiadają jasno żółty bursztynowy kolor. 

Konsystencja: Wodnista, typowa dla tego typu kosmetyków. Nie jest tłusta, dzięki czemu nie skleja włosów u nasady i nie tłuści ich. 


Zapach: Delikatny, lekko ziołowy, przyjemny dla nosa.

Sposób użycia: Podobnie jak przy wcierkach, zawartość ampułki wmasowujemy opuszkami palców w skórę głowy i nie spłukujemy. Mi, pomimo bardzo długich włosów jedna ampułka starczyła na dwa użycia. Ja stosowałam ampułki po każdym umyciu włosów, zatem cała kuracja starczyła mi aż na 10 razy. 




Działanie: Ampułki są bardzo starannie zabezpieczone plastikowym korkiem, dzięki czemu nie ma możliwości, aby płyn się wylał. Obok nich mamy kapturek, który dozuje tyle płynu, ile potrzebujemy. Aplikacja jest bardzo przyjemna, nie ma przy niej żadnych problemów.

Po kuracji moje włosy stały się mocniejsze, zdecydowanie mniej wypadają, widać to przede wszystkim na szczotce po umyciu włosów. Wyglądają zdrowo i ładnie lśnią.

Na pewno jeszcze wrócę za jakiś czas do tych ampułek. Za tak niską cenę warto ! :)


Lubcie stosować takie kuracje? Miałyście już te ampułki? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

1 komentarz:

  1. Wśród kosmetyków do pielęgnacji włosów, ampułki wyróżniają się najwyższą koncentracją składników aktywnych. Przeznaczone są do intensywnej, krótkoterminowej kuracji. Tutaj https://migliori-integratori.it/ampolle-per-la-caduta-dei-capelli-e-dei-licheni-2-preparazioni-top-degli-ultimi-mesi/ jest ciekawy artykuł na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D