niedziela, 26 lipca 2015

Fotoksiążka od OleMole


Witajcie ! 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać przepiękną fotoksiążkę, którą dostałam dzięki współpracy ze sklepem OleMole.

Już na wstępie mogę Wam napisać, że jestem zachwycona książką :) Resztę zdradzę później ... ;D


Kilka informacji o OleMole:

Zawsze interesowały nas dwie rzeczy: pierwszorzędnej jakości druk i ludzka radość. Postanowiliśmy je połączyć – i tak powstały fotoalbumy OleMole. Naszą misją jest stworzenie dla Twoich wspomnień oprawy tak doskonałej, jak to tylko możliwe. 

Na rynku poligraficznym działamy już ponad 10 lat. Naszymi partnerami są wielkie międzynarodowe koncerny, znane agencje reklamowe, a także pojedynczy Klienci, którzy są dla nas równie istotni. A ich zadowolenie jest naszym zadowoleniem.

GRASP Drukarnia Sp. z o.o. – ul. Domaniewska 48 – 02-672 Warszawa


Rodzaje:



Moja fotoksiążka "przyszła" do mnie w piątek w południe. Była bardzo starannie zapakowana, w dużą twardą kopertę (kopertę kartonową) z ładną grafiką OleMole, która dodatkowo zabezpieczona była folią.


Na odwrocie koperty znajdował się fotokod, który upoważnia nas do uzyskania rabatu na kolejną fotoksiążkę

Moja fotoksiążka to Grande Panorama, która liczy 28 stron. 




Dostępne oprawy i wykończenia Grande Panorama



Oprawa twarda Soft Touch:

• twarda okładka wykończona matowo

• okładka podbita miękką pianką

• twoje zdjęcie z tyłu i z przodu

• twój tytuł na okładce
Czarne wyklejki i przekładki (opcjonalnie)

• wewnętrzne strony okładki w kolorze czarnym

• pierwsza i ostatnia przekładka w kolorze czarnym




Specyfikacja fotoksiążki

- Format: 36 x 28 cm

- Orientacja: poziom

- Ilość stron: 28-50

- Rodzaj papieru: satynowy, 250 g

- Rodzaj oprawy: twarda Soft Touch

- Czas realizacji: do 5 dni roboczych


Tworzenie Fotoksiążki:


Aby stworzyć swoją własną fotoksiążkę należy wejść na stronę OleMole.pl i pobrać program do tworzenia książki. Program po ściągnięciu na komputer należy zainstalować i ... można tworzyć :) Polecam wersję maxi, ponieważ ma najwięcej opcji oraz szablonów do wyboru. 


Program jest bardzo łatwy w obsłudze, informuje nas krok po kroku co trzeba robić, posiada mnóstwo szablonów, a praca przy tworzeniu fotoalbumu jest kreatywna i sprawia wiele radości.

 Ja postanowiłam stworzyć fotoksiążkę ze zdjęciami mojego ukochanego pieska ! 


Sposób instalacji programu oraz cały proces tworzenia fotoksiążki/fotoalbumu możecie znaleźć


Moja opinia:

Zacznijmy od samego początku, czyli od wysyłki. Byłam bardzo mile zaskoczona, kiedy po stworzeniu fotoksiążki dotarła ona do mnie zaledwie w 2 dni. Oczywiście te 2 dni bardzo się dłużyły, ponieważ nie umiałam doczekać się kiedy ją zobaczę, z racji tego, że jest to moja pierwsza fotoksiążka. Stale byłam informowana meilowo, co dzieje się z moim zamówieniem, także za to daję ogromnego plusa :)

Książka, tak jak już wcześniej wspomniałam zapakowana była w dużą kopertę kartonową, która dodatkowo zabezpieczona była folią. Dzięki temu trafiła ona do mnie w stanie nienaruszonym. 

Jeżeli chodzi o samą książkę, posiada twardą oprawę, a papier jest naprawdę bardzo dobrej jakości. Fotoksiążka wygląda elegancko i profesjonalnie - jest to idealny pomysł na prezent. Mimo, że program sygnalizował mi, iż niektóre zdjęcia są zbyt słabej jakości. w rezultacie wyszły idealnie.

Jest to produkt całkowicie spersonalizowany, tworzony pod nasze indywidualne zamówienie. Każdy klient może więc wykonać i zamówić fotoksiążkę z własnymi zdjęciami, w wybranym formacie oraz rodzaju. Książka może służyć jako prezent np. na wesele, komunie, urodziny, czy po prostu jako pamiątka z wakacji. 

Moim zdaniem jest to o wiele lepszy pomysł, niż wywoływanie zdjęć i wkładanie do zwykłego albumu fotograficznego. Dlaczego? Chociażby dlatego, że możemy w dowolnym miejscu fotoksiążki dodać napisy, podpisy - kiedy i gdzie konkretne zdjęcie zostało wykonane, ponadto możemy dodać różnego rodzaju cliparty i na pewno cały fotoalbum zajmuje o wiele mniej miejsca na półce niż zwykły album ze zdjęciami, a do tego jak pięknie wygląda !




Jestem zachwycona moim spersonalizowanym albumem ! Będzie to świetna pamiątka na długie lata :) 

Z pewnością mogę zachęcić wszystkich do zamówienia fotoksiążki z OleMole - naprawdę nie będziecie żałować, tym bardziej, że na pierwszą książkę macie 50% zniżki :D


Chciałam serdecznie podziękować OleMole za możliwość stworzenia albumu.




Strona internetowa OleMole: KLIK




5 komentarzy:

  1. Ale świetny album! :) Naprawdę zdjęcia twojego pieska wyglądają w nim super :)
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten album! Kocham psy, a twój piesek jest prześliczny! *.*
    Pozdrawiam ♥
    Poklikasz u mnie?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wakacje-nad-morzem-newdresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuuje za obserwacje i równiez obserwuje
    pozdrawiam :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. taka pamiątka jest świetna!;)
    Jeśli miałabyś ochote i czas poklikasz u mnie?;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D