poniedziałek, 11 maja 2015

ZAKUPY! -49% PROMOCJE ROSSMANN 2015


Witajcie !

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o tym, co udało mi się kupić podczas trwającej promocji - 49% w Rossmannie. Udało mi się kupić wszystko, co sobie zaplanowałam, a nawet kilka rzeczy więcej. Cieszę się, że drogerie robią dla nas takie promocje, z kolei, z drugiej strony zastanawiam się wtedy, jak bardzo przepłacamy na co dzień, poza promocjami.
Zazwyczaj na tego typu promocjach kupuję moich "ulubieńców" makijażowych oraz jakieś nowe produkty, aby wypróbować trochę taniej coś nowego, co może stać się moim nieodłącznym elementem codziennego makijażu. 


Oto, co wpadło do naszego koszyka :


ZAKUPY Z ROSSMANN'A TYDZIEŃ 1
podkłady, pudry, korektory, róże i bronzery


PODKŁADY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Rimmel Wake Me Up - to podkład, który trafił do mojego koszyka ponownie, lubię jaki daje efekt na twarzy, w szczególności w lato. Uwielbiam go w szczególności za to rozświetlenie, które daje na buźce. Wybrałam najjaśniejszy odcień 100 Ivory - w promocji kosztował około 21 zł.

2. Rimmel Lasting Finish 25h - w moim koszyku znalazł się totalnie przez przypadek, z racji tego, że lubię podkłady z Rimmel'a postanowiłam wypróbować i ten. Wybrałam odcień 200 Soft Beige, z racji tego iż zbliża się lato i nie chciałam kupować najjaśniejszych odcieni, aby moja twarz nie wyglądała jak "trupia".  W promocji kosztował około 19 zł.

3. Maybelline Affinitone - kolejna nowość w mojej kosmetyczce, co prawda miałam już kiedyś podobny podkład z tej firmy i nie byłam z niego za bardzo zadowolona, natomiast postanowiłam dać im drugą szansę, tym bardziej, że cena również kusiła, bo za podkład zapłaciłam 19 zł z groszami. Wybrałam odcień 10 Ivory.


KOREKTORY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Eveline Art Scenic - to o korektor, na którego od jakiegoś czasu polowałam, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze. Teraz wrzuciłam go do koszyka bez większego namysłu. Wybrałam najjaśniejszy kolor 04 light, jednak nie należy on do najjaśniejszych kolorów, ale nie chcę go skreślać na samym początku. Czytałam dość dużo pozytywnych opinii na jego temat, więc mam nadzieję, że się polubimy. Jego regularna cena wynosi 12,99 zł, w promocji kosztował 6,62 zł.



ZAKUPY Z ROSSMANN'A TYDZIEŃ 2
tusze, eyelinery, kredki do powiek, cienie

EYELINERY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Lovely eyeliner matte - od bardzo długiego czasu używam tylko i wyłącznie tego eyelinera, jednym słowem jest genialny, długo się utrzymuje, nie rozmazuje się, łatwo operuje się pędzelkiem, a cena w promocji to nie całe 4 zł.

KREDKI DO OCZU
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Lovely eye liner - moja ulubiona kredka do brwi, od ponad roku mój ulubienie, daje piękny, naturalny efekt na brwiach, nie zmazuje się, wytrzymuje cały dzień, aż do momentu zmywania makijażu, jest mega mega wydajna, w promocji kosztowała troszkę ponad 3 zł.



ZAKUPY Z ROSSMANN'A TYDZIEŃ 3
lakiery do paznokci, pomadki i błyszczyki do ust


LAKIERY DO PAZNOKCI
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Eveline 8w1 - w ostatnim tygodniu promocji do mojego koszyka trafiła tylko jedna rzecz - mianowicie była to moja ulubiona odżywka Eveline 8w1, jestem właśnie na etapie zapuszczania paznokci, także to cudo jak najbardziej się przyda. W promocji zapłaciłam za nią 6,49 zł. 



A co Wy ciekawego upolowałyście? :) Dajcie koniecznie znać ! 
Buziaki !

5 komentarzy:

  1. Eveline 8w1 miałam kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie kupiłam korektory te takie cztery w jednym , podkład , puder :)) bardzo lubię takie promo w rossmanie ojjj bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. achhh i zapraszam do mnie :) www.pauladowlasz.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że ta odżywka jest tania i bardzo dobra, ale sama nie mam problemów z płytkami, więc nie miałam potrzeby w nią inwestować. Z tej promocji akurat nie skorzystałam :) Mam jeszcze spory zapas kosmetyków, które objęła, a nie chciałam ich wrzucać do szuflady na wieczne spoczywanie. Następnym razem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdobycze :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D