wtorek, 17 marca 2015

Laboratoires HERY Soin des Yeux - AKTUALIZACJA

Witajcie Kochani ! 
Dzisiaj mija równy tydzień odkąd zaczęłam przemywać oczka pieskowi żelem do czyszczenia oczu Laboratoires HERY Soin des Yeux.  Chciałam Wam pokazać, jak wyglądały oczka mojego pupila przed zaczęciem "kuracji". Na pierwszy rzut oka widać nieładne brązowe plamki pod oczami oraz na brodzie. 
Po 7 dniach stosowania żelu efekt jest naprawdę powalający, zażółcenia zdecydowanie są mniej widoczne. Zdjęcia po pełnej kuracji, czyli po 2 tygodniach stosowania preperatu ukażą się w następny wtorek.


OCZKA PRZED ZASTOSOWANIEM ŻELU DO CZYSZCZENIA OCZU 
Laboratoires HERY Soin des Yeux





Moja opinia po 7 dniach: Żel znacząco poprawił wygląd oczu mojego pieska. Rewelacyjnie radzi sobie z zażółceniami wokół nich oraz na brodzie. Zdecydowanie widać poprawę. Zażółcenia znikają dość szybko, a najważniejsze jest to, że preparat nie powoduje żadnych podrażnień u psa.


Zdjęcia wykonane przed oraz w trakcie pierwszego stosowania żelu
Laboratoires HERY Soin des Yeux




Żel możecie kupić tutaj : KLIK

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post! Czekamy na nastepny wpis na temat tego zelu ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas w wolnej chwili ,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne informacje!

    Zapraszam do zapoznania się z modą męską w naszym poście "denim" ;)
    http://kn-fashionlovers.blogspot.com/2015/03/denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaa...... chyba się musze bardziej zagłębić w temat

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kupię taki mojej Tośce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki psiak ♥
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki maluch! I jak grzecznie pozuje do zdjęcia:) Pamiętam jak moja kotka jako dziecko miała zapalenie spojówek. Ile ja się namęczyłam, żeby jej zakropić te oczy... Krzyku i wyrywania się co nie miara, a później płacz wniebogłosy jak kropla leku wleciała do oczka. Dobrze, że Twój pupil tak dzielnie znosi czyszczenie oczek:)
    http://cerawformie.blogspot.com
    http://facebook.com/cerawformie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D