sobota, 5 października 2013

Moja październikowa CHCIEJ lista ;)

Ostatnio zaciekawiła mnie forma "Chciej listy", którą dziewczyny prezentują na swoim blogu,dlatego sama postanowiłam taką wykonać :)
Zagłębiać się w nią jakoś specjalnie nie będę, bo opisy są chyba na tyle dosadne, że szczegółami Was zamęczać nie będę. Jeśli spełni się choć jedna trzecia z powyższej rozpiski będę przeszczęśliwa.




1. Książka Nataschy Kampusch "3096 dni"- ostatnio całkiem przypadkowo szukając filmu na wieczór natrafiłam właśnie na historię Nataschy Kampusch "3096 dni", o której głośno było kilka lat temu, gdyż w wieku 10 lat została porwana i przez lata więziona w piwnicy, z której po latach udało się jej uciec. Film był tak fantastyczny i wzruszający, że obiecałam sobie, że kupię książkę i przeczytam całą historię tej dziewczyny.

2. Świeczki z Ikei- jak chyba każda z nas na pory jesienno-zimowe zaopatruję się w dość pokaźną ilość świeczek, które palę każdego wieczora. Świeczka + cieplutki kaloryfer + film = idealny wieczór zimowy.


3. Śniegowce ala Emu - powiem krótko-moje ulubione, najwygodniejsze buty jakie istnieją na zimę. 

4. Zestaw do brwi z Catrice - już dość długo poszukuję idealnego zestawu do brwi, ostatnio czytałam dużo pozytywnych opinii na temat tego zestawu, dlatego też trafił na moją listę.

5. Pędzele do makijażu - już długo długo zbieram się za kupno nowych pędzelków, ale zawsze znajdzie się coś ważniejszego. Chciałabym, aby moją rodzinkę pędzli powiększył nowy "kolega" do pudru i bronzera.

6. Serum do włosów z Garniera - przy zakupie gazety miałam okazję przetestować próbkę serum, jak otworzyłam próbkę i wydobył się z niej ten piękny zapach, od razu wiedziałam, że muszę do kupić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D