środa, 7 sierpnia 2013

Pędzel do podkładu Kabuki

Hej ! Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam troszkę o pędzlu - z wyglądu do złudzenia przypominającego pędzel z Hakuro, który zamówiłam już kilka miesięcy temu na allegro od użytkownika uroda03 za 18zł.





Od zawsze podkłady nakładałam palcami, próbowałam już nakładania gąbeczkami, ale niestety z marnym skutkiem. Kiedyś przeglądając allegro i zresztą czytając na temat efektów nakładania podkładu pędzlami postanowiłam spróbować. Nie chciałam odrazu sięgać po pędzle z wyżeszej półki, kosztujące około 50zł, dlatego kupiłam zwykły pędzel na próbę z firmy KABUKI, który zakupiłam na allegro za 18zł. I tutaj było moje wielkie zaskoczenie, gdy zaczęłam go używać, bo pędzel okazał się strzałem w dziesiątkę! 



Początkowo obawiałam się nakładania podkładu pędzlem z uwagi na brak jakiegokolwiek wcześniejszego doświadczenia. Jednakże już pierwsza aplikacja podkładu tym pędzlem sprawiła niemalże cud. Moja cera zyskała na świeżości, a jednolicie rozprowadzony produkt znakomicie utrzymuje się nawet kilka godzin bez wcześniejszego nakładania bazy pod podkład. Jest przecudownie miękki i przyjemny w dotyku, nie gubi włosia! Z wyglądu do złudzenia podobny do pędzla z Hakuro ;) Cena jest bardzo niska, teraz nie wyobrażam sobie innej metody nakładania podkładu niż tym pędzlem, dlatego jeśli któraś z Was zastanawia się nad kupnem pędzla do podkładu, to zdecydowanie polecam pędzel z Kabuki :))

Plusy:
+ nie zastawia smóg
 + gęsty, zbity
 + miękki
 + nie gubi włosków
 + wygodna rączka
+ tani
+ łatwo dostępny na allegro


2 komentarze:

  1. Muszę sobie taki sprawić :) ja do tej pory używałam takiego płaskiego pędzla do podkładu jednak ten mój tworzy smugi, Twój jest o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D