środa, 5 czerwca 2013

Recenzja żel-kremu na noc Anev Vitale 25+



Opis producenta: Anew Vitale czyli eksplozja energii dla twojej skóry. Avon przedstawia linię Anew Vitale, która powstała z myślą o kobietach w wieku po 25 roku życia, prowadzące aktywny i wymagający tryb życia i muszą sprostać wyzwaniom każdego dnia. 

 Anew Vitale pozwala zrekompensować skórze brak snu i zmęczenie, sprawiając, że wygląda ona pięknie i zdrowo. Anew Vitale powstało w oparciu o ekskluzywny ProEnergy Complex - mieszankę witamin, antyoksydantów i peptydów, która wzmacnia strukturę skóry i chroni ją przed oznakami przedwczesnego starzenia. Drobne zmarszczki, poszarzały koloryt, oznaki zmęczenia, powiększone pory - znikają! Skóra wygląda jak po 8 godzinach kojącego snu. Łatwo wchłanialna formuła, nie zatyka porów.

Cena katalogowa: 53zł/50ml ( ja kupiłam w promocji za 19,99)





Moja opinia: Krem bardzo ładnie pachnie, ma lekką konsystencję, nie zapycha, dobrze nawilża, nie zostawia tłustego filmu, szybko się wchłania. Skóra po użyciu jest tak gładka i przyjemna w dotyku. Jest też niesamowicie wydajny, używam go już jakiś czas i praktycznie nie widzę, żeby ubywał, wystarczy mała ilość na cała twarz, bo jest dosyć treściwy. Ma prześliczne różowe opakowanie. Ogólnie warty polecenia, duży duży minus to cena ( 53zł w najnowszym katalogu ) - jak dla mnie to zbyt wygórowana cena, jeszcze mi zostało 3/4 pudełeczka, także napewno kupię go następnym razem jak bd w promocji :)) 


Plusy:
-pięknie pachnie
 -super się wchłania
-bardzo dobrze nawilża skórę
-nie podrażnia
-rano skóra jest napięta i rozpromieniona
-po nałożeniu czuję jakby moja skóra piła ten krem
-brak podrażnień, uczuleń
-skóra miła w dotyku
- opakowanie bardzo ładne

Minusy:
- cena

3 komentarze:

  1. Nie miałam kremów z Avon'u. Jedynie maseczki i coś z kolorówki się zdarzyło, ale malutko.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać tych kremów :)

    Zapraszam ;3
    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem jest fajny :) Lubię AVON ;P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D