środa, 19 października 2016

Testowanie aplikacji Uber + KOD NA DARMOWY PRZEJAZD DLA WAS !

Kochani !

Udało mi się załapać do testowania Ubera, dzięki portalowi Testmetoo. Ja ze swojego pierwszego, darmowego przejazdu już skorzystałam. Wrażenia super ! Korzystanie z aplikacji jest dziecinnie proste a ceny przejazdu są przystępne.

Mam dla Was super niespodziankę, a mianowicie kod na darmowy pierwszy przejazd  w wysokości 50 zł.

Jak z niego skorzystać? 
1. Pobierz aplikację UBER na swojego smartfona.
2. Zainstaluj aplikację zgodnie z instrukcją instalacji.
3.Wprowadź kod promocyjny TESTMETOO w zakładce “Promocje” w aplikacji UBER.
4. Zrealizuj przejazd o wartości do 50 zł na terenie jednego z wymienionych poniżej miast.
Przejazd może się odbyć wyłącznie w obrębie następujących miast: Warszawa, Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, GOP- Górnośląski Okręg Przemysłowy (Katowice, Tychy, Zabrze, Gliwice, Sosnowiec, Bytom, Rybnik, Chorzów, Ruda Śląska) .
5. Jeśli chcesz ocenić aplikację UBER możesz zarejestrować się na stronie TestMeToo.com i zapisać się do testu Uber by móc ocenić funkcjonalność aplikacji i podzielić się relacją z testu ze znajomymi.
6. Możesz również wysyłać kod do znajomych, aby i oni skorzystali z darmowego przejazdu.

Ważna informacja: Aplikacja UBER może prawidłowo działać dopiero po wprowadzeniu numeru Twojej karty płatniczej. W trakcie realizacji kuponu TESTMETOO, czyli darmowego pierwszego przejazdu do 50 zł nie będą pobrane żadne środki z Twojego konta. Udział w teście jest dla Ciebie całkowicie BEZPŁATNY.

TestMeToo - dołącz do nas

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz o tym slysze :)
    marrstyle.blogspot.com Mogłabyś u mnie poklikać ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D