sobota, 27 sierpnia 2016

Nowa współpraca z Noble Health


Hej ! :)

Dzisiejszy post informacyjny, mianowicie nawiązałam nową współpracę z firmą Noble Health. Wczoraj po południu kurier zapukał do moich drzwi i dostarczył mi paczuszkę, która zawierała powitalny liścik oraz kolagen klasy A.

 
 
Garstka informacji o Noble Health

Firma Noble Health pierwsze kroki stawiała w 2009 roku w Radomiu, gdzie do dziś ma swoją główną siedzibę. Pierwszym, obranym przez markę kanałem dystrybucji i strategią wejścia na rynek było wprowadzenie suplementów diety do salonów SPA i salonów urody.
Produkty Noble Health były pierwszymi tabletkami, które na stałe zagościły w ofercie salonów kosmetycznych, mimo niedowierzania rynku, że produkty z tej kategorii mają miejsce w punktach kosmetycznych.

Noble Health to coś więcej niż tylko suplementy diety. Produkty wytwarza się w oparciu o innowacyjne receptury i przy użyciu nowoczesnych technologii. To marka innowacyjna i godna zaufania, dlatego nieustannie ulepsza swoją ofertę i dostarcza kobietom profesjonalną wiedzę na temat zdrowego stylu życia.

Noble Health oferowane jest w największych drogeriach w całej Polsce: ROSSMANN, Super-Pharm oraz Hebe. Podstawowym składnikiem suplementu Collagen jest, najbardziej skuteczny spośród dostępnych na rynku kosmetologicznym, kolagen rybi.




Swoją kurację kolagenam klasy A planuję zacząć od poniedziałku. Zawarty w nim kolagen rybi wraz z kwasem hialuronowym. witaminami E i C, cynkiem, selenem i ekstraktem z pestek winogron mają poprawić funkcjonowanie skóry, a także zachować w dobrej kondycji włosy i paznokcie.



Oczywiście po zakończeniu kuracji pojawi się post podsumowujący. A w momencie, kiedy ja będę testowała produkt firmy Noble Health - Was zapraszam do ich sklepu KLIK


Buziaki !

2 komentarze:

  1. Nigdy nawet nie słyszałam o tej firmie ale przyznam , że jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe ;)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D