niedziela, 6 grudnia 2015

Mój krem nr 10 FITOMED / krem pod oczy - recenzja


Cześć Kochani !


Przepraszam, że tak długo mnie nie było. Postaram się w najbliższym czasie nadrobić zaległości. 
Dzisiaj przychodzę do Was oczywiście z czym ? - Z recenzją ! To przecież oczywiste :) No dobra, to lecimy z tym ... :)

Dzisiaj pod lupę bierzemy produkt z firmy Fitomed, a mianowicie MÓJ KREM NR 10/ krem pod oczy. Troszkę go już testuję, ponieważ paczuszkę od Fitomed dostałam mniej więcej na początku listopada,zatem jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii - zapraszam ! :)




Opis Producenta:

Naturalne działanie przeciwzmarszczkowe ze świeżym naparem z herbaty białej.

Składniki: świeży napar z herbaty białej, olej arganowy, olej z awokado, masło kakaowe, masło shea.

Działanie: nawilża, wygładza, chroni przed promieniami UV w niewielkim zakresie SPF.

Właściwości: Krem o charakterze naturalnym. Dopuszcza się wahanie odcieni kremu od kremowego do jasnobrązowego. Dopuszcza się istnienie nieznacznej różnicy w zapachu i barwie poszczególnych partii kremu, gdyż nie zawiera on sztucznych barwników oraz substancji zapachowych, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem składników naturalnych pochodzących z kolejnych serii dostaw. Powyższe różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną kremu.

Ingredients: Aqua, Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract, Argania Spinosa Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.

Cena: 19 zł / 20 ml


Moja opinia:

Opakowanie: Krem znajduje się w małym (20 ml) plastikowym pudełeczku z odkręcanym wieczkiem. Dzięki jego niewielkim wymiarom można go zabrać dosłownie wszędzie, na wyjazd, do kosmetyczki, co jest jego dodatkowym plusem. Dodatkowo zabezpieczony jest plastikową pokrywką. Na opakowaniu znajduje się naklejka z informacjami o produkcie. 

Konsystencja: Bardzo lekka, odrobinkę tłusta, idealnie rozprowadza się pod oczami i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Nadaje się zatem idealnie zarówno na dzień jak i na noc. Ja jednak aplikuję go wyłącznie wieczorem, z racji tego, iż pod makijaż nakładam bazę bądź krem na dzień. Krem posiada beżowo - różowy kolor. Krem jest praktycznie bezzapachowy (zapach jest praktycznie nie wyczuwalny).



Działanie: Kosmetyk bardzo dobrze nawilża okolice oczu. Mimo tego, iż nie posiadam jeszcze zmarszczek - zapobieganie ich jest równie ważne, co walka z nimi. Krem jest niesamowicie wydajny, stosuję go już od około miesiąca i praktycznie nie widać zużycia. Skóra pod oczami jest bardziej rozświetlona, a co za tym idzie worki pod oczami są mniej widoczne. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, z resztą nie ma się co dziwić, jak dotąd z każdego kremu od Fitmed byłam bardzo zadowolona :) Moja skóra zdecydowanie go polubiła !

Zdecydowanie polecam ;)



Dziękuję firmie FITOMED za możliwość przetestowania tego małego cudeńka :) A Was zapraszam na stronę internetową Fitomed do zapoznania się z resztą produktów z tej firmy oraz do sklepu Fitoteka :)


1 komentarz:

  1. Kompozycja zawarta w składzie sugeruje bardzo przyjemne połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D