poniedziałek, 17 marca 2014

Pearl cream - perłowy krem Lambre


Cześć dziewczyny,
Dzisiaj przychodę do Was z recencją perłowego kremu firmy Lambre, który miałam okazję przetestować, dzięki portalowi Urodaizdrowie.pl , za co jeszcze raz chciałam serdecznie podziękować :)
Jeżeli jesteście ciekawi mojej opini ... zapraszam ;)




Zacznijmy zatem od opisu ze strony producenta: Zapobiega starzeniu się skóry i pojawieniu się zmarszczek, zmniejsza głębokość zmarszczek, nawilża i odżywia, wzmacnia funkcje ochronne warstwy lipidowej skóry, chroni i zapobiega przesuszeniu się skóry, oraz normalizuje jej jędrność i elastyczność.

Sposób użycia: Stosować codziennie rano i wieczorem. Krem można stosować również jako maseczkę do twarzy (3 razy w tygodniu) po dokładnym oczyszczeniu skóry twarzy i szyi. Należy nanieść krem i pozostawić do całkowitego wchłonięcia.

Składniki aktywne: MOIST 24, D-PANTENOL, kompleks witamin: А,Е,F, PEARL EXTRACT, MATRIXYL, CRODAMAZON MARACUJA - olej z maracuji, SQUALANE, SHEA BUTTER, PUERARIA LOBATA ROOT EXTRACT (INHIPASE).

Cena: 52zł/50ml





Moja opinia: Zacznę od tego, co wpada nam w oku na samym początku - czyli od opakowania. Krem zapakowany jest w prześliczny biały, elegancki papierowy kartonik, ze złotymi wstawkami po bokach. Jeżeli chodzi o samą buteleczkę kremu - jest niesamowicie solidnie wykonana. Jest dosyć ciężka, wygodna w użyciu, pięknie prezentuje się na półce. Można powiedzieć, że wygląda dość luksusowo :) Wielkim plusem jest fakt, iż kremik posiada pompkę, co ułatwia nam aplikację, zwłaszcza w przypadku posiadania długich paznokci. Pompka wygodna, nie zacina się, dozuje małą ilość kremu. Zarówno na twarz jak i szyję potrzebuję około 3 pompek kremu. Konsystencja jest koloru biało perłowego, nie za gęsta nie za rzadka, można powiedzieć - idealna :) Krem prześlicznie pachnie i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając przy tym lepkiej warstwy na twarzy. Z racji tego, że krem ma za zadanie zapobiegać zmarszczkom, a ja takowych jeszcze u siebie nie zauważyłam, używam go 3 razy w tygodniu, na zmianę z innymi. Natomiast moja mama używa go codziennie i bardzo go sobie chwali. Cera po zastosowaniu jest przyjemna, nawilżona, bardzo ładnie pachnie. Krem jest wydajny, myślę, że starczy mi jeszcze na długi czas użytkowania.





Podsumowując, plusy za: opakowanie, wchłanianie się kremu, zapach, konsystencję, pompkę, nawilżenie, zdecydowanie polecam ! :)



Więcej na temat firmy Lambre możecie przeczytać TUTAJ,
buziaki :*


1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D