sobota, 19 września 2015

recenzja Alpha Spirit połowa nogi wieprzowej / zwierzakowo.pl


Cześć Kochani!

Dawno na moim blogu nie pojawił się post skierowany bezpośrednio do właścicieli czworonogów. Dzisiaj więc opiszę Wam krótko o połowie nogi wieprzowej z firmy Alpha Spirit, którą dostałam w ramach współpracy ze sklepem  zwierzakowo.pl.


Cechy produktu:

- 100% naturalne
- bez glutenowy smakołyk
- opakowanie hermetyczne
- biologicznie odpowiednie


Zachowująca wszystkie naturalne właściwości. Wszystkie zalety i składniki naturalnej kości w jednym produkcie.


KORZYŚCI:

-Opakowanie umożliwia zachowanie świeżego produktu przez cały okres przydatności do
spożycia. Nie wymaga przechowywania w lodówce.
-100% NATURALNEJ NOGI WIEPRZOWEJ.
-Naturalny kompletny pokarm dostarczający wszystkie zalety naturalnej nogi wieprzowej,pomaga w usuwaniu kamienia nazębnego


Moja opinia:

Na początku nie ukrywam, iż obawiałam się, czy mój pies poradzi sobie z tą kością, jednak bardzo szybko przekonałam się, że to są tylko moje obawy. Jej mocny aromat od razu przyciągnął go do siebie. Kość zajęła mojego zwierzaka na jakiś czas. Plusem jest na pewno to, iż kość pomaga w utrzymaniu higieny zębów.

Noga wieprzowa Alpha Spirit dostępna jest w 3 rozmiarach: małym, średnim oraz dużym, pozwala to na cieszenie się produktem psom każdej wielkości. 

Skład jest prosty - 100% naturalnej nogi wieprzowej :) Opakowana jest hermetycznie, dzięki czemu dłużej zachowuje swoją świeżość. 

Podsumowując nogę wieprzową firmy Alpha Spirit oceniam naprawdę bardzo dobrze. Przede wszystkim dlatego, iż mimo, że mój pupil ma wrażliwy żołądek - nic mu po niej nie było. Dla psa wielkości maltańczyka taka połowa nogi w zupełności wystarczy. 


Nogę wieprzową możecie kupić w na stronie internetowej zwierzakowo.pl

Dostępne warianty i ceny:
1. wieprzowa połowa 150g - 3,49zł 
2. wieprzowa 250g - 5,49zł 
3. wieprzowa duża 350g - 8,99zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać - odwdzięczę się tym samym ! :D